شیائومی Mix Fold 2 Moonlight Silver و Basalt Black Limited Edition قبل از یک رویداد بزرگ محصول رونمایی شد.


نسخه ویژه Mix Fold 2 جدید.  (منبع: شیائومی)
نسخه ویژه Mix Fold 2 جدید. (منبع: شیائومی)

Mix Fold 2 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند اندرویدی پرچمدار تاشو شیائومی معرفی شده است. اکنون، در 2 نسخه ویژه جدید منتشر شده است که هم از نظر رنگ و هم از نظر بافت با SKUهای اصلی متفاوت است. قیمت آن‌ها ممکن است در طول رویداد بزرگ قریب‌الوقوع محصول سری 13/MIUI 14 اعلام شود.

شیائومی 13 و 13 پرو تلفن‌های هوشمند اندرویدی سنتی هستند که قرار است در کمتر از یک روز دیگر (10 دسامبر 2022) به طور کامل رونمایی شوند. بنابراین، ممکن است برای برخی از مصرف‌کنندگان عجیب باشد که این شرکت به زودی قبل از عرضه پرچمداران جدید توجه خود را به جایگزین تاشوی سطح بالا جلب کند.

با این حال، این دقیقاً همان کاری است که شیائومی با نسخه‌های جدید نقره‌ای مهتابی و مشکی بازالتی Mix Fold 2 انجام داده است – و با آنچه که ممکن است نوآورانه‌ترین پوشش OEM تا به امروز برای راه‌اندازی باشد.

OEM دارای “جوان شددستگاه فوق‌العاده 2023 با این 2 روکش جدید. آینه تنوع در تکه های کم رنگ، در حالی که نمونه دوم شیشه ای است، البته طرح دار و پردازش شده به شکل چرم.

علاوه بر این، هر دو دارای یک الگوی بافتی جدید از نوارهای عریض موازی با قوز دوربین عقب Mix Fold 2 هستند. در مجموع، رنگ‌های مات اصلی مشکی و طلایی فبلت اصلی Snapdragon 8+ Gen 1 را در مقایسه خسته‌کننده نشان می‌دهند.

سازنده آنها هنوز اعلام نکرده است که هر کدام چقدر ممکن است هزینه داشته باشد، اگرچه فاش کرده است که نسخه ویژه Moonlight Silver در یک جعبه هدیه با قاب‌های رایگان (یکی از آن‌ها صفحه نمایش 8.02 اینچی OLED را مانند یک نوت‌بوک شیک نشان می‌دهد)، و همچنین Watch S1 Pro و Buds 4 Pro در رنگ‌های مشابه و احتمالاً منحصر به فرد.

شیائومی دارد اشاره کرد همچنین ممکن است این نسخه های محدود جدید را در طی رویداد پرجمعیت 13 و MIUI 14 فردا عرضه کند.

یک شیائومی بند 7 بخرید آمازون

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Mix-Fold-2-Moonlight-Silver-and-Basalt-Black-Limited-Editions-are-unveiled-ahead-of-a-major-product-event.673900.0.html