معامله | تلویزیون 65 اینچی Hisense U6H 4K HDR با Dolby Vision اکنون با 38 درصد تخفیف در آمازون

خریداران بالقوه حتما باید Rtings را بررسی کنند بررسی جامع از Hisense U6H که توانست امتیاز کلی بسیار قابل احترام 7.9 از 10 امتیاز ممکن را کسب کند. به عنوان مثال، کارشناسان تلویزیون نسبت کنتراست بالای پنل VA 5516 به 1 و مدیریت بازتاب مناسب را ستودند. علاوه بر این، این صفحه نمایش می تواند به حداکثر روشنایی HDR تا 580 نیت در صحنه های خاص برسد که آن را به یکی از درخشان ترین تلویزیون ها در بخش اقتصادی تبدیل می کند. در پایان، این معامله تلویزیونی یک انتخاب عالی برای همه کسانی است که همچنان به دنبال صفحه نمایشی با عملکرد خوب در محدوده قیمت 500 دلار آمریکا هستند.

چندین خرده فروش آنلاین یک معامله قانع کننده برای تلویزیون 65 اینچی Hisense U6H 4K HDR دارند (تصویر: Hisense)
چندین خرده فروش آنلاین یک معامله قانع کننده برای تلویزیون 65 اینچی Hisense U6H 4K HDR دارند (تصویر: Hisense)

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

Hisense U6H کاملا مقرون به صرفه، که نوع 65 اینچی آن معمولاً دارای برچسب قیمت 799 دلار آمریکا است، به یکی از پایین‌ترین قیمت‌های خود تا به امروز بازگشته است زیرا چندین خرده‌فروش آمریکایی در حال حاضر تلویزیون بزرگ 4K HDR را با قیمت کمتر از 500 دلار آمریکا می‌فروشند.

در میان سایرین، آمازون و Best Buy در حال حاضر نسخه بزرگ 65 اینچی Hisense U6H فوق الذکر را تنها با قیمت 499 دلار آمریکا شامل حمل و نقل رایگان یا وانت فروشگاه می فروشند. علیرغم قیمت بسیار پایین، این تلویزیون 4K از فرمت مهم HDR Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و دارای نور پس‌زمینه LED با آرایه کامل با عملکرد کم‌نور محلی مناسب است. با این حال، نرخ رفرش بومی پنل به 60 هرتز محدود شده است. با توجه به ردیاب قیمت از شتر شتر، این یکی از پایین ترین قیمت ها برای این تلویزیون خاص است و این معامله در حدود 50 دلار آمریکا از تخفیف استثنایی ارزان قیمت پستی چند ماه پیش است.

انریکو فراهن
انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1431 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

سازنده چینی Hisense مسلماً یکی از محبوب‌ترین برندها در بخش تلویزیون‌های مقرون به صرفه است، زیرا بسیاری از محصولات آن در مقایسه با رقبای مستقیم سونی، سامسونگ یا ال‌جی، به طور قابل‌توجهی سود بیشتری را ارائه می‌کنند. این مورد در مورد 65 اینچی Hisense U6H مقرون به صرفه نیز صادق است، که اکنون می‌توان آن را با قیمتی بسیار جذاب در خرده‌فروشان متعدد در ایالات متحده سفارش داد.

بهترین خرید، آمازون، تصویر: Hisense




منبع: https://www.notebookcheck.net/Deal-65-inch-Hisense-U6H-4K-HDR-TV-with-Dolby-Vision-now-38-off-at-Amazon.673899.0.html

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین