شیائومی ویژگی ها و نرم افزار راه اندازی MIUI 14 را برای Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro در حالی که تاریخ عرضه را مشخص می کند، به اشتراک می گذارد.

1 دسامبر همچنین معرفی MIUI 14 است، یک به‌روزرسانی سیستم‌عامل که احتمالاً شیائومی آن را بر پایه اندروید 12 و اندروید 13 قرار می‌دهد. در حالی که شیائومی هنوز جزئیات مربوط به MIUI 14 را فاش نکرده است، ما گمان می‌کنیم که این شرکت هسته‌ی اندروید 13 را ادغام کند. ویژگی‌های جدید، مانند گزینه‌های سفارشی‌سازی رنگ بیشتر، سایه نوتیفیکیشن اصلاح‌شده و گزینه‌های زبان برای هر برنامه.

به‌علاوه، تنظیم‌های دوربین لایکا، همانند نمایشگرهای OLED «بالا» بازمی‌گردند. با این حال، شیائومی ادعا می کند که سری 13 شیائومی گواهی IP68 را در برابر گرد و غبار و آب ارائه می دهد، ویژگی که شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو فاقد آن هستند. برای زمینه، IP68 برای سال‌ها در میان گوشی‌های پرچم‌دار رایج بوده است، بنابراین این مورد بیشتر به‌عنوان موردی است که شیائومی به جای آوردن چیز جدیدی به تبلت، عقب‌نشینی می‌کند. علاوه بر این، حداقل یک مدل دارای «پوست نانو» است، پلیمری که شبیه چرم است و در عین حال سخت‌تر از تلاش‌های گذشته است.

Xiaomi Mi Band 7 را از آمازون خریداری کنید


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-teases-features-and-MIUI-14-launch-software-for-Xiaomi-13-and-Xiaomi-13-Pro-while-outlining-release-date.671059.0.html