عکس های دستی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو ماژول های دوربین بزرگ و تفاوت های طراحی را نشان می دهند.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 6955 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-13-and-Xiaomi-13-Pro-hands-on-photos-reveal-large-camera-modules-and-design-differences.671210.0.html

پس از انبوهی از عکس‌های منتشر شده در ماه گذشته، عکس‌های عملی جدیدی از سری Xiaomi 13 در فضای مجازی منتشر شد. در حالی که تصاویر قبلی چند عنصر از شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو را به نمایش گذاشتند، این عکس‌های جدید مقایسه‌های کنار هم را ارائه می‌دهند. تصاویر جدید همچنین پس از تایید شیائومی زمان عرضه سری Xiaomi 13 و همچنین چند ویژگی در مورد Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro منتشر شد.

با این حال، شایعه شده است که شیائومی هر دو گوشی هوشمند را به دوربین‌های سه‌گانه 50 مگاپیکسلی پشتی مجهز کرده است که شامل لنزهای اصلی، زاویه دید فوق‌العاده و تله فوتو است. انتظار می‌رود که فقط دوربین اصلی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی کند، شیائومی احتمالاً لنزهای تله‌فوتو و تله‌فوتو را فقط تثبیت‌کننده تصویر الکترونیکی (EIS) ارائه می‌کند. به‌طور جداگانه، به نظر می‌رسد که فناوری جدید «پوست نانو» شیائومی، انحصاری شیائومی 13 پرو خواهد بود و در عوض، شیائومی 13 پنل پشتی صافی را ارائه می‌کند.