سری iQOO 11 برای عرضه به عنوان گوشی های هوشمند اندرویدی برتر با مشخصات صفحه نمایش “اولین جهان” پشتیبانی می شود.


نمایشگر جدید iQOO 11.  (منبع: iQOO از طریق Weibo)
نمایشگر جدید iQOO 11. (منبع: iQOO از طریق Weibo)

iQOO قبلاً به طور مؤثر تأیید کرده است که پرچمداران موبایل جدید 11 و 11 Pro خود به زودی راه اندازی می شوند. اکنون، جدیدترین تیزرهای این برند به شدت به نمایشگرهای پیشرفته در هر دو گوشی هوشمند آینده اشاره می کند. “صفحه نمایش های بی نظیر” آنها برخی از بالاترین مشخصات موجود را برای ایجاد یک نوع پنل ترکیب می کند که ظاهراً در زمان راه اندازی منحصر به آنها خواهد بود.

iQOO یک برند فرعی مبتنی بر عملکرد Vivo است که اغلب در تلاش است تا از رقبای شناخته‌شده‌تر خود با مشخصات صفحه‌نمایش برتر، به‌ویژه در پرچمدارانش جلوتر بماند. اکنون، این شرکت ادعا می کند که در تعقیب برتری گوشی های هوشمند گیمینگ در هجوم e5late 2022 خود به بازار اندروید، حتی فراتر رفته است.

این شرکت اعلام کرده است که جانشینان سری 10 به نمایشگرهای 2K با نرخ رفرش 144 هرتز ارتقا خواهند یافت. علاوه بر این، این پنل‌ها به فناوری E6 سامسونگ ارتقا می‌یابند که قبلاً برای افزایش روشنایی آن‌ها به 1800 نیت و کاهش نور PWM تا 1440 هرتز تبلیغ شده است.

iQOO همچنین ادعا می‌کند که نوع پیشرفته‌ای از نرخ نوسازی متغیر را آماده کرده است که با توجه به محتویات آن، نواحی مختلف صفحه را تنظیم می‌کند. پس از آن، هنوز تأیید نکرده است که آیا می تواند در برخی از موقعیت های بالقوه صرفه جویی در باتری به حداقل 1 هرتز کاهش یابد یا خیر.

سپس دوباره، برند گنجاندن یک ” را تایید کردموتور XDRو یک الگوریتم جدید تصحیح رنگ داخلی، ارائه شده توسط چیپست V2 که اسنپدراگون 8 نسل 2 از سری 11 را تقویت می کند.

iQOO دارد اشاره کرد که این مشخصات در وانیلی 11 و همچنین 11 پرو رده بالا در دسترس خواهند بود، اگرچه ممکن است برای پیدا کردن قطعی آن تا زمان معرفی رسمی آنها در 2 دسامبر 2022 صبر کنیم.

OnePlus 10T را بخرید آمازون

iQOO نمایشگر سری 11 را تبلیغ می کند.  (منبع: iQOO از طریق Weibo)
iQOO نمایشگر سری 11 را تبلیغ می کند. (منبع: iQOO از طریق Weibo)

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/iQOO-11-series-is-backed-to-launch-as-premium-Android-smartphones-with-world-first-display-specs.671208.0.html