ساندبار سامسونگ HW-Q700B با پشتیبانی از Dolby Atmos و ساب ووفر اختصاصی در فروش با ۴۳ درصد تخفیف

انریکو فراهن
انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1335 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین



منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-HW-Q700B-soundbar-with-Dolby-Atmos-support-and-dedicated-subwoofer-on-sale-with-a-huge-43-discount.667609.0.html

این ساندبار دقیق در حال حاضر با قیمت فروش بسیار جذاب قابل سفارش است، زیرا آمازون گوشی HW-Q700B سامسونگ را با 320 وات توان کل و یک ساب ووفر اختصاصی بی سیم 300 دلار آمریکا تخفیف داده است که قیمت این سیستم بلندگوی Dolby Atmos را به پایین می آورد. فقط 398 دلار آمریکا با توجه به ردیاب قیمت در شتر شتراین پایین‌ترین قیمت آمازون تا به حال برای Samsung HW-Q700B است و ساندبار قبلاً با قیمت متوسط ​​575 دلار آمریکا فروخته می‌شد.

نوار صوتی Samsung HW-Q700B را به قیمت 398 دلار آمریکا در آمازون بخرید

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

آمازون قرارداد مناسبی برای ساندبار سامسونگ HW-Q700B با پشتیبانی از Dolby Atmos دارد (تصویر: سامسونگ)
آمازون قرارداد مناسبی برای ساندبار سامسونگ HW-Q700B با پشتیبانی از Dolby Atmos دارد (تصویر: سامسونگ)

از نظر مشخصات فنی، Samsung HW-Q700B دارای تنظیمات 3.1.2 مستقیم است، اما برای تجربه صوتی فراگیرتر، نوار صوتی را می توان با یک جفت بلندگوی ماهواره ای اضافی که باید جداگانه خریداری شوند، بهبود بخشید. حتی بدون این اضافه‌شده، دو بلندگوی Dolby Atmos سامسونگ HW-Q700B در مقایسه با هر بلندگوی تلویزیونی یکپارچه صدایی به‌طور محسوسی تولید می‌کنند. آخرین اما نه کم‌اهمیت، نوار صوتی را می‌توان از طریق HDMI یا کابل نوری استاندارد به تلویزیون وصل کرد، اما به لطف پشتیبانی از بلوتوث و Apple AirPlay نیز می‌توان آن را به راحتی به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها متصل کرد.

یک نوار صوتی با قیمت مناسب مسلما مقرون به صرفه ترین و در کل ساده ترین راه برای ارتقاء صدای معمولاً ریز بلندگوهای یکپارچه اکثر تلویزیون های مدرن است. در حالی که نوارهای صوتی بسیار ارزان با قیمت کمتر از 200 دلار آمریکا نیز می‌توانند در برخی موارد ارتقای صوتی قابل توجهی را ارائه دهند، اکثر خریداران احتمالاً به دنبال سیستم‌های میان رده با صدای بهتر با پشتیبانی از Dolby Atmos هستند، مانند HW-Q700B محبوب سامسونگ.