سامسونگ گلکسی A54 5G آزمایش FCC را در مسیر راه اندازی گذراند


یک "Galaxy A54"  ارائه دادن.  (منبع: 91Mobiles)
رندر “Galaxy A54”. (منبع: 91Mobiles)

ارتقای گلکسی A53 5G سامسونگ با طراحی شبیه به پرچمدار در مقایسه با نسل قبلی خود، بیش از هر زمان دیگری به واقعیت نزدیک شده است. دستگاهی با شماره مدل مطابق با افشای اطلاعات قبلی “A54” در پایگاه داده کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) نشان داده شده است که به نظر می رسد مشخصات مختلف میان رده مناسب را برای یک تلفن هوشمند اندرویدی که به زودی راه اندازی می شود تأیید می کند.

گلکسی A54 5G ممکن است به زودی به A14 جدید بپیوندد و ظاهر فوق‌العاده S22 نسل خود را بپذیرد. سپس، گفته می‌شود که اولی به عنوان دستگاه اندرویدی پریمیوم‌تر از 2 معرفی می‌شود، چیزی که احتمالاً در ثبت FCC آن به اثبات می‌رسد.

افشای جدید و بالقوه قطعی سامسونگ را تایید می کند SM-A546E/DS برای فروش در بازارهایی مانند ایالات متحده به عنوان تلفن هوشمند 5G. همچنین اکنون گواهی استفاده از Wi-Fi 6 را علاوه بر بلوتوث و NFC دریافت کرده است.

آزمایش FCC احتمالی گلکسی A54 همچنین صحت برخی شایعات منتشر شده در مورد دوربین سه گانه پشتی را تأیید می کند، از جمله عدم وجود جک هدفون و باتری که در مقایسه با A53 5G به روز شده است، اما همچنان با EP استاندارد سامسونگ سازگار است. – آجر برقی 25 واتی TA800 نوع C.

در این یادداشت، هیچ اشاره ای به شارژ بی سیم برای این SM-A546 نشده است. همچنین در حال حاضر تاریخ راه اندازی رسمی ندارد. سامسونگ ممکن است تا پس از رویداد مهم Galaxy Unpacked خود صبر کند تا این جایگزین احتمالاً مقرون به صرفه تر را برای دستگاه جدید سری Galaxy S23 ارائه دهد.

یک EP-TA800 جدید را در آمازون انتخاب کنید.

بیشتر "گلکسی A54" مشخصات از طریق بایگانی FCC فاش می شود.  (منبع: FCC)
مشخصات بیشتر “Galaxy A54” از طریق پرونده FCC فاش می شود. (منبع: FCC)

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-A54-5G-passes-FCC-testing-on-route-to-launch.687514.0.html