تحقیقات فدرال ادعاهای آینده نگر ایلان ماسک در مورد قابلیت های Autopilot را هدف قرار می دهد

به نظر می رسد که تحقیقات SEC علیه ایلان ماسک ممکن است دقیقاً چنین اظهاراتی را هدف قرار دهد که به طور بالقوه ناعادلانه برای سرمایه گذاران و سهامداران است، زیرا مدیر عامل تسلا ممکن است آنها را به این باور رسانده باشد که ویژگی خاصی را ارائه می دهد که هیچ خودروساز دیگری نمی تواند به عنوان یک جریان درآمد پایدار در آینده تکرار کند. .

ایلان ماسک همچنین اظهارات ایمنی در مورد راه حل خودران تسلا را تکرار کرد و گفت:اگر آمار ایمنی عالی نبود، FSD Beta را منتشر نمی‌کردیم“زیرا تسلا از قبل داده هایی از”حدود 100 میلیون مایل FSD خارج از بزرگراه ها” که باعث می شود نسبت به توانایی های خود مطمئن باشد.

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Federal-inquiry-targets-Elon-Musk-s-forward-looking-claims-on-Autopilot-capabilities.687511.0.html

به عنوان مثال، تحقیقات اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها اخیراً ممکن است به این نتیجه رسیده باشد که یک مدل S که باعث انباشته شدن 8 وسیله نقلیه در تونل پل خلیج بر فراز روز شکرگزاری شده است، حداقل 30 ثانیه قبل از تصادف، فناوری خودران خود را فعال کرده است. از آنجایی که راننده موظف است همیشه بر تسلا نظارت داشته باشد، حتی در هنگام استفاده از Autopilot یا ارتقاء FSD بتای پولی آن، تحقیقات آژانس فدرال و ایالتی برای بازاریابی گمراه‌کننده نرم‌افزار به‌عنوان خودران و حتی برای خود نام Autopilot وجود دارد. به عنوان فریبنده

اتصال دیوار کابل 24 اینچی تسلا موتورز را در آمازون دریافت کنید