سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا در تحلیل دوربین از رقبای کوتاهی برخوردار است

به این ترتیب، جای تعجب نیست که بدانیم DxOMark فکر می‌کند Galaxy S23 Ultra از بهترین گوشی‌های هوشمند دوربین مانند Mate 50 Pro، Pixel 7 Pro، Magic4 Ultimate یا سری iPhone 14 Pro فاصله دارد. از یک طرف، همه دوربین ها محدوده دینامیکی گسترده و سطوح خوبی از جزئیات را ارائه می دهند. به طور مشابه، گلکسی اس 23 اولترا نتایج بزرگنمایی کامل، فوکوس خودکار دقیق و تثبیت فیلم موثر را ارائه می دهد.

از سوی دیگر، گلکسی اس 23 اولترا در برخی زمینه‌ها، مانند تمایل آن به نوردهی کم چهره در ویدیوهای کم نور، گیر نمی‌کند. علاوه بر این، دوربین ها اغلب هنگام عکاسی در محیط های داخلی و در شرایط کم نور از نویز رنج می برند. علاوه بر این، دستگاه علائمی را برای نحوه برخورد با صحنه های نور پس زمینه حذف کرد. به طور خلاصه، Galaxy S23 Ultra یک گام رو به جلو برای سری Galaxy S است. با این حال، این گام رو به جلو همچنان گلکسی اس 23 اولترا را پشت سر رقبای خود قرار می دهد، که اکثر آنها اواخر امسال با دستگاه هایی با دوربین های حتی بهتر جایگزین خواهند شد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-S23-Ultra-comes-up-short-of-competition-in-camera-analysis.695724.0.html

DxOMark اکنون گلکسی اس 23 اولترا، جدیدترین گوشی هوشمند برتر سامسونگ، را در گام های خود قرار داده است. در مورد دوربین جدید 200 مگاپیکسلی سامسونگ کارهای زیادی انجام شده است و این شرکت از ISOCELL HM3 در Galaxy S22 Ultra فاصله گرفته است. به نظر ما، افزایش قابل توجهی در کیفیت دوربین از Galaxy S22 Ultra به Galaxy S23 Ultra وجود دارد. با این حال، ما اشاره کردیم که ارتقاء از اولی به دومی در بیشتر موارد ارزش آن را ندارد، زیرا ISOCELL HP2 از تاخیر شاتر رنج می برد. تفاوت بین دوربین های دیگر گلکسی اس 22 اولترا و گلکسی اس 23 اولترا نیز نسبتاً جزئی است.