شیائومی 13 اولترا کانسپت پرچمدار آینده لایکا را به نمایش می گذارد

در عین حال، کارتیکیا سینگ با هنرمند همکاری کرده است @SPInfoJP برای ارائه رندرهای Xiaomi 13 Ultra. ظاهراً، این جفت طراحی‌ها را بر اساس لو رفتن‌های اخیر به جای CADهای لو رفته، همانطور که @OnLeaks اغلب انجام می‌دهد، طراحی کرده‌اند. این زوج همچنین Xiaomi 13 Ultra را در چهار رنگ تصور کرده اند. در حالی که مدل‌های سیاه و سفید محتمل است، باید دید که آیا شیائومی قصد دارد مدل‌های چرمی وگان قرمز یا سبز را وارد بازار کند.

صرف نظر از این، رندرهای مفهومی نگاهی دقیق‌تر به گوشی هوشمند پرچمدار نسل بعدی شیائومی ارائه می‌کنند، که مسلماً بیشتر از یک تصویر عملی ادعا شده است. در حال حاضر، توافق بر این است که شیائومی گوشی هوشمند Ultra بعدی خود را به چهار دوربین پشتی با سنسورهای دوقلو 1 اینچی مجهز خواهد کرد. گفته می شود که صحت این رندرها نزدیک به 90 درصد است که فعلاً باید دید. انتظار می رود شیائومی شیائومی 13 اولترا را تابستان امسال به صورت جهانی عرضه کند. با این حال، اگر این گوشی یک یا دو ماه زودتر در چین عرضه شود، تعجب نخواهیم کرد.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-13-Ultra-concept-renders-showcase-future-Leica-flagship.695731.0.html