ساعت هوشمند Zeblaze Vibe 7 Pro با صفحه نمایش بزرگ AMOLED و عمر باتری 30 روزه رونمایی شد

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

باتری لیتیوم پلیمری 400 میلی آمپر ساعتی تا 30 روز در حالت آماده به کار یا 14 روز با استفاده معمولی عمر باتری را فراهم می کند. شما می توانید ساعت را در حدود 90 دقیقه به طور کامل شارژ کنید. این پوشیدنی در رنگ مشکی یا نقره ای با پوشش آلیاژ روی و بند سیلیکونی در دسترس خواهد بود. در AliExpress، ساعت هوشمند Zeblaze Vibe 7 Pro با قیمت 199.98 دلار آمریکا به فروش می رسد. این دستگاه از چین ارسال خواهد شد و در حال حاضر در اواسط ژانویه به ایالات متحده تحویل داده می شود.

پولی آلکاک
پولی آلکاک – نویسنده فناوری – 985 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021
ساعت هوشمند Zeblaze Vibe 7 Pro می تواند تا 30 روز در حالت آماده به کار دوام بیاورد.  (منبع تصویر: Zeblaze)
ساعت هوشمند Zeblaze Vibe 7 Pro می تواند تا 30 روز در حالت آماده به کار دوام بیاورد. (منبع تصویر: Zeblaze)



منبع: https://www.notebookcheck.net/Zeblaze-Vibe-7-Pro-smartwatch-with-large-AMOLED-display-and-30-day-battery-life-unveiled.676200.0.htmlاین Zeblaze Vibe 7 Pro ساعت هوشمند به زودی در سراسر جهان از طریق AliExpress در دسترس خواهد بود. این پوشیدنی دارای صفحه نمایش AMOLED 1.43 اینچی (~36 میلی متر) با وضوح 466 x 466 پیکسل است. این شرکت همچنین پیشنهاد می کند که این ساعت خشن تا 1000 نیت روشنایی دارد. Zeblaze ادعا می‌کند که این گجت دارای ویژگی‌های مختلف سلامتی مانند نمایشگر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون است.

ساعت هوشمند Zeblaze Vibe 7 Pro به‌عنوان «به زودی» در AliExpress فهرست شده است. این پوشیدنی دارای صفحه نمایش AMOLED 1.43 اینچی (~36 میلی متر) بزرگتر و طیف وسیعی از ویژگی های سلامتی است. علاوه بر این، می‌توانید از ساعت برای برقراری تماس‌های بلوتوثی استفاده کنید و در حالت استندبای دستگاه تا 30 روز دوام می‌آورد.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک