ارتقاء شارژر داخلی پورشه تایکان تقریباً زمان شارژ را به نصف کاهش می دهد

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Porsche-Taycan-onboard-charger-upgrade-almost-halves-charging-times.676207.0.html

پورشه دارد اعلام کرد ارتقاء شارژر داخلی برای Taycan. صاحبان این وسیله نقلیه اکنون می توانند یک شارژر AC 19.2 کیلوواتی به خودروی برقی خود نصب کنند تا جایگزین مدل موجود شود. دو نسخه از شارژر به نام‌های Performance Battery و Performance Battery Plus در دسترس خواهند بود. بخش استاندارد به شما امکان می دهد باتری را در 4.8 ساعت به طور کامل شارژ کنید، تقریباً نیمی از 9.5 ساعتی که قدیمی ترها لازم است.

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.

شارژر داخلی با ظرفیت بالاتر نیز گزینه ای در پیکربندی برای خریدهای جدید خواهد بود. به علاوه، مشتریان می‌توانند یک شارژر دیواری 19.2 کیلوواتی همراه با صفحه نمایش لمسی 5 اینچی و پشتیبانی از اتصال Wi-Fi را خریداری کنند. شایان ذکر است که این باید به یک مدار 100 A متصل شود. شارژر دیواری را می توانید از فروشگاه پورشه برای 1586 دلار آمریکا.

پورشه یک شارژر داخلی 19.2 کیلوواتی جدید برای Taycan رونمایی کرده است که تقریباً زمان رسیدن به شارژ کامل را به نصف کاهش می دهد. به عنوان مثال، باتری استاندارد اکنون به جای 9.5 ساعت در 4.8 ساعت کاملا شارژ می شود. این قطعه گزینه ای برای خودروهای برقی جدید خواهد بود و همچنین می تواند برای مدل های قدیمی تر نصب شود.

شارژر جدید 19.2 کیلوواتی آنبورد برای پورشه تایکان تقریباً زمان شارژ باتری EV' را به 100% کاهش می دهد.  (منبع تصویر: پورشه)
شارژر جدید 19.2 کیلوواتی آنبورد برای پورشه تایکان تقریباً زمان شارژ باتری EV را به 100 درصد کاهش می دهد. (منبع تصویر: پورشه)

شارژر داخلی پورشه تایکان  (منبع تصویر: تایکان)
شارژر داخلی پورشه تایکان (منبع تصویر: تایکان)