دوچرخه الکترونیکی BUXUS Eva با eSIM و محدوده کمکی 64 مایلی، سرمایه گذاری جمعی را آغاز کرد

یک باتری لیتیومی 960 وات ساعتی سامسونگ، برد کمکی 64 مایل (~ 103 کیلومتر) را فراهم می کند و در 4.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود. سایر عناصر این دوچرخه شامل ترمزهای دیسکی هیدرولیک 180 میلی‌متری چهار پیستونی، لاستیک‌های چاق 20×4.5 اینچی (~51×11.4 سانتی‌متر) و سیستم تعلیق دوگانه برای سواری راحت‌تر است. می‌توانید از برنامه هوشمند BUXUS و eSIM برای فعال کردن ویژگی‌هایی مانند ورود بدون کلید و فناوری ضد سرقت مبتنی بر زنگ استفاده کنید. به علاوه، می‌توانید از این برنامه برای تنظیم تنظیمات دوچرخه، مشاهده و آمار سفر و دریافت به‌روزرسانی‌های OTA برای قطعاتی مانند حسگر گشتاور با هوش مصنوعی استفاده کنید.

وزن دوچرخه بدون باتری 100 پوند (~45 کیلوگرم) است و می تواند بارهای تا 661 پوند (~ 300 کیلوگرم) را تحمل کند. پایین ترین سطح تعهد کمپین Indiegogo برای دوچرخه برقی BUXUS Eva در حال حاضر 1599 دلار آمریکا است. MSRP محصول 2790 دلار آمریکا ذکر شده است. این شرکت محصول را به سراسر جهان ارسال می کند و انتظار می رود در ماه آوریل تحویل محلی شود.


منبع: https://www.notebookcheck.net/BUXUS-Eva-e-bike-with-eSIM-and-64-mile-assistance-range-begins-crowdfunding.672358.0.html

را دوچرخه الکترونیکی BUXUS Eva اکنون در Indiegogo سرمایه گذاری جمعی می کند. دوچرخه برقی اوایل امسال با طراحی الهام گرفته از موتور سیکلت رونمایی شد. این دوچرخه دارای یک موتور توپی 750 وات است که می تواند به شما در سرعت های 30 مایل در ساعت (~48 کیلومتر در ساعت) کمک کند و 80 نیوتن متر گشتاور را ارائه دهد. شما می توانید از بین سه سطح کمک پدال انتخاب کنید، با یک سنسور 12 آهنربایی که به طور خودکار کمک را در صورت لزوم روشن می کند.