رقیب ربات آشپزی شیائومی Mijia Thermomix وارد اتحادیه اروپا شد

ظرفیت دستگاه تا 2.2 لیتر، حداکثر دمای گرمایش 180 درجه سانتیگراد (~356 درجه فارنهایت) و حداکثر سرعت چرخش 12000 دور در دقیقه است. این ربات با یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی (203 میلی‌متری) همراه است که می‌توانید از آن برای مشاهده ایده‌های دستور پخت یا تنظیم تنظیمات گجت استفاده کنید. همچنین می‌توانید دستگاه را با دستورات صوتی کنترل کنید. مشخص نیست که آیا ربات آشپزی شیائومی میجیا می‌تواند در سایر کشورهای اروپایی عرضه شود یا خیر.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Mijia-Cooking-Robot-Thermomix-competitor-arrives-in-the-EU.672357.0.htmlربات آشپزی Mijia در ماه سپتامبر در چین با MSRP 6999 یوان (996 دلار آمریکا) راه اندازی شد. شیائومی ادعا می کند که بیش از 35 روش برای استفاده از گجت آشپزخانه هوشمند وجود دارد، از جمله آسیاب ادویه، شستن و خرد کردن. شما حتی می توانید از دستگاه برای وزن کردن مواد خود استفاده کنید و یک الگوریتم هوش مصنوعی می تواند تصمیمات هوشمندانه ای در مورد آشپزی بگیرد. به گفته این شرکت، شما می توانید تا چهار غذا را به طور همزمان با فضاهای مختلف برای خورش، آب پز، کباب کردن و بخارپز آماده کنید.

را ربات آشپزی شیائومی میجیا اکنون در اتحادیه اروپا در دسترس است. تا کنون، این گجت در آلمان عرضه شده است و به قیمت 1199.99 یورو (1263 دلار آمریکا) به فروش رسیده است. این قیمت آن را اندکی ارزان تر از رقیب خود، یعنی Thermomix TM6 Blackبا قیمت 1399 یورو (1472 دلار آمریکا) در آلمان به فروش می رسد.