نسخه هوشمند دستگاه نوشیدنی رومیزی شیائومی Mijia با خواننده NFC وارد بازار شد

دستگاه نوشیدنی رومیزی شیائومی Mijia Smart Edition را می توان با استفاده از فناوری NFC خودکار کرد.  (منبع تصویر: شیائومی)
دستگاه نوشیدنی رومیزی شیائومی Mijia Smart Edition را می توان با استفاده از فناوری NFC خودکار کرد. (منبع تصویر: شیائومی)

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

پولی آلکاک

پولی آلکاک – نویسنده فناوری – 941 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

دستگاه نوشیدنی هوشمند دارای ظرفیت 6.2 لیتری با مخزن آب شیر 4.4 لیتری و مخزن فاضلاب 1.8 لیتری است. این شرکت بیان می‌کند که زباله‌های خام کاملاً از سایر عناصر جدا می‌شوند تا دستگاه بهداشتی بماند. این گجت آب را با سرعت 0.25 لیتر (~8.5 fl. oz) در دقیقه و ابعاد 182 x 409 x 427 میلی‌متر (~7.2 x 16.1 x 16.8 اینچ) توزیع می‌کند. در حال حاضر می توانید نسخه هوشمند دستگاه نوشیدنی رومیزی شیائومی Mijia را با قیمت تخفیف خورده 1799 یوان (256 دلار آمریکا) با 100 یوان (14 دلار آمریکا) ودیعه پیش خرید کنید. انتظار می رود این گجت در آینده با قیمت 1999 یوان (285 دلار آمریکا) به فروش برسد.

نسخه هوشمند دستگاه نوشیدنی رومیزی شیائومی Mijia.  (منبع تصویر: شیائومی)
نسخه هوشمند دستگاه نوشیدنی رومیزی شیائومی Mijia. (منبع تصویر: شیائومی)

شما می توانید دمای دستگاه نوشیدنی رومیزی Mijia را با دقت بین 40 تا 95 درجه سانتیگراد (~104 درجه فارنهایت) تا 1 درجه سانتیگراد (~203 درجه فارنهایت) از طریق صفحه نمایش لمسی OLED کنترل کنید. یک خواننده NFC داخلی به گجت اجازه می دهد هنگام استفاده از قمقمه هوشمند همراه یا یک فنجان معمولی با برچسب NFC، دما و حجم نوشیدنی مورد نظر شما را به خاطر بسپارد و تکرار کند. از طرف دیگر، می‌توانید تنظیمات نوشیدنی‌های سفارشی را در برنامه ذخیره کنید. یک لامپ UV تعبیه شده در مخزن آب استریلیزاسیون طولانی مدت را فراهم می کند و یک مرحله RO شش مرحله ای آب را با حذف 98 درصد از فلزات سنگین، کلر و باکتری ها تصفیه می کند.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

را نسخه هوشمند دستگاه نوشیدنی رومیزی Mijia شیائومی اکنون در چین برای پیش‌سفارش در دسترس است. می‌توانید از این گجت برای تهیه نوشیدنی‌های گرم، از جمله چای، قهوه و شیر خشک نوزاد، یا نوشیدنی‌های سرد مانند آب فیلتر شده استفاده کنید. این دستگاه دارای یک عنصر حرارتی 2100 واتی است که می تواند نوشیدنی را در کمتر از سه ثانیه گرم کند.

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین




منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Mijia-Desktop-Drinking-Machine-Smart-Edition-with-NFC-reader-arrives.672409.0.html