تعمیر لپ تاپ

اما در مورد حافظه رم که پرسیدید 4گیگابایت یا 8گیگابایت چه تاثیری در عملگرد دارد، بطور خلاصه و به زبان ساده هر برنامه که شما باز و اجزا میکنید بطور موقت در حافظه رم قرار میگیرید، هر چه این حافظه بزرگتر باشد به طبع برنامه ها راحت تر اجزا می شوند بخصوص زمانی که حجم برنامه ها سایت aryalaptop بالا می رود. مثلا اگه دانشجو هستید و لپ تاپ رو زیاد حمل میکنید یک لپ تاپ سبک که قدرتمند باشند برایتان اولویت است یا مثلا اگر گیمر هستید کارت گرافیک اولویت هست و اگر عاشق فیلم دیدن هستید کیفیت صفحه نمایش و … اگر گرمای مازاد تخلیه نشود نهایتا باعث بروز آسیب به CPU – GPU خواهد شد.

نهایتا چون تمام سلولهای باتری از بین رفته است ، با تعمیر و تعویض سلول خراب ، بقیه سلول ها بین 2 تا 3 هفته دوام میاورند. این لپتاپ از بهترین لپ تاپ ها در محدوده قیمت بین 20 تا 25 میلیون تومان است. میخام بدونم این نرم افزار روی مک بوک ایر اجرا میشه؟ مک بوک ایر برای کارهای سبک روزمره طراحی شده هرچند میتونید با اون حتی کارتهای گرافیکی نسبتا سنگین هم انجام بدین. مشاهده قیمت و خرید لپ تاپ لنوو ThinkBook 15-FH در دیجی کالا برای دیدن دیگر لپ تاپ های تا 15 میلیون و حتی زیر 10 میلیون کافیه به مطالب «بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون» و «بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون » سر بزنید. حاشیهی باریک اطراف نمایشگر، وجود صفحه کلید عددی روی ترک پد یا مجهز بودن به اسکرین پد و حتی صفحه نمایش ثانویه ویژگیهای منحصر به فردی است که در برخی از مدلهای سری ذنبوک به چشم میخورد.ذن بوکها را باید سری پیشرفتهی لپ تاپ ایسوس بدانیم. برخی آسیب هایی که ممکن است برای قاب لپ تاپ پیش آید و راه کار تعمیرات در هنگام بروز مشکل به شرح ذیل است. برای کاربر مهمه که بعد از تعویض جایگزینی اون دستگاه مشکل افت بازدهی شارژ نداشته باشه.

با توجه به غیرقابل تعویض بودن CPU و وابستگی قیمت لپ تاپ به مدل پردازنده و پردازنده گرافیکی آن دارد بنابراین سعی کنید به خوبی نیاز خود را پیشبینی کنید.AMD که در سالهای اخیر در برخی مشخصهها مانند لیتوگرافی از رقیب بزرگ خود یعنی اینتل پیشی گرفته، سازندهی پردازنده های سری رایزن مانند Ryzen 3، Ryzen 5 و Ryzen 7 است.اپل که اخیرا به جمع سازندگان پردازندهی لپتاپ ملحق شده، پردازندهی پرقدرت M1 را به نام خود ثبت کرده است و به طور اختصاصی در لپتاپهای خود از آنها استفاده میکند. اما اکثر این واحدهای گرافیکی یکپارچه فاقد حافظه اختصاصی هستند.

1- خدمات پارت ایران چیست ؟ اکنون بیشتر از یکسال و نیم است که کارمند بخش توسعه وب پارت ایران بوده و شاهد رضایت مشتریان این مجموعه هستم. متحصصین پارت ایران – پارتاکو آماده هستند تا در زمینه نصب و بروز رسانی نرم افزارها انجام وظیفه کنند. مانتیور بزرگ 15.6 اینجی بهتون کمک میکنه تا از تماشای فیلم و کار با نرم افزارها لذت ببرید. در کنار اون یک پردازنده قدرتمند و رم بالا که بتونید براحتی با نرم افزارها کار کنید و رندر بگیرید. بعد از شناخت قطعات اس ام دی، سراغ بخش هایی که روی مین برد لپ تاپ مانند بخش تغذیه، مدار شارژ، مدار پردازنده cpu، مدار تصویر (چیپ گرافیک)، بایوس، مدار رم ram، مدار کنترل هارد و درایو، بخش آی سی های وایرلس، بلوتوث و رم ریدر را برای شما شرح میدهیم. نصب حافظه اس اس دی به علاوه ارتقای رم می تواند لپ تاپ قدیمی شمارا تازه نفس کند. اینها و تعداد زیادی از مشکلات ممکن است شمارا نگران کند.

کامتک این امکان را دارد که شما در دوره فوق تخصصی، روی لپ تاپ هایی تمرین کنید که سالم هستند؛ یا زیر نظر تعمیرکار، لپ تاپ هایی که مشتری آورده را تعمیر کنید! این لپتاپ تو رنج قیمتی که داره امکانات مناسبی داره مثل حافظه دی دی ار فور یا کش فور مگابایتی. برای همین پارتاکو سلولهای NCR را انتخاب کرده و به کارخانجات تولید باتری لپ تاپ سفارش کرده تا از این سلول برای ساخت باتری استفاده کنند. گرافیک مجزا نداره پردازنده هم با توجه به معماری جدید و کش۴ مگابایتی عملکرد نسبتا خوبی داره ۴گیگ رم و یک ترا هارد نیازهای معمولی رو کاملا مرتفع میکنه عملکرد باتری با توجه به پردازنده کم مصرف و ولتاژ پایین اینتل کاملا راضی کنندس درکل تو این رنج قیمت نسبت به رقبا باتری و صفحه نمایش بهتری داره و میشه گفت بهترین گزینه هستش . هر کدوم رو بخرید حتما از خریدتون راضی خواهید بود.

بطور کلی این لپ تاپ در رنج قیمتی خود یا توجه به سخت افزار، وزن و نوع کاربردش گزینه ای با ارزش خرید بالا است که مستر نکست را مجاب میکند تا آن در لیست بهترین لپ تاپ ها بیاورد و برای خرید پیشنهاد دهد. البته اصول صحیح تعویض این قطعات ریز که SMD و آی سی IC است با هویه و هیتر هات گان یاد داده میشود. یادگیری کار با دستگاه بی جی ای ماشین طی ۲ جلسه عملی میباشد. تعویض چیپ ست های BGA که معمولا چیپ گرافیک لپ تاپ است با دستگاه بی جی ای ماشین انجام میشود. فروشگاه لپ تاپ کارکرده اطلاع وب مرکز فروش لپ تاپ، خریدار لپ تاپ، خریدار لپ تاپ دست دوم ، خریدار لپ تاپ در محل، فروش لپ تاپ کارکرده با بیست و پنچ سال سابقه خرید و فروش انواع لپ تاپ استوک به منظور ارائه خدمات خرید لپ تاپ کارکرده و فروش لپ تاپ های استوک اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی لپ تاپ کارکرده نموده است.شما مشتریان گرامی به راحتی میتوانید لپتاپ دست دوم مدنظر خود را از میان صدها لب تاپ کارکرده موجود در فروشگاه اطلاع وب انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید تلفی نموده و در سریعترین زمان ممکن لب تاب کارکرده خریداری شده خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید!

این موضوع ارتباط مستقیم با کاربری شما دارد. مطمئن شد با اندازه کوچک و حافظه کم این لپ تاپ مشکلی نداشته ندارید. تا به راحتی بتوانید کارهای روزمره و تا حد زیادی از دانشجویی را بدون کوچکترین مشکلی انجام بدهید. بازی shadow of war و odyssey رو خیلی خوب و بدون ایراد اجرا میکنه… اما تصویر صفحه از اطراف تار میشه.در مورد نصب ویندوز بگم که نسخه ای که من خریدم فقط با دی وی دی ویندوز یو ای اف ای میتونین ویندوز نصب کنید نه با ویندوزهای دیگه، درایورهاش هم راحت با دی وی دی که همراه خودش هست نصب میشن خلاصه که یه لپتاپ خوبیه برای کسایی که کارای خیلی سنگین ندارن و بگم که هیچکدوم از معایبش باعث نمیشه این لپتاپ ارزش خرید نداشته باشه. برای این قبیل کار های سبک خیلی لب تاپ مناسبیه و میشه گفت لب تاپ اداری هم به حساب میاد برای مثلا حسابدار ها و … انواع دستگاههای خراب و سالم برای تمرین در این مرکز مهیا است تا شما بتوانید بهترین نتیجه را در بازار کسب و کار بدست بیاورید. حالا در اینجا لازم است شما با تعمیر مین برد بطور کامل آشنا شوید و بتوانید اگر مادربرد هر لپتاپی ایراد داشت بجای تعویض آن که گرانترین قطعه لپ تاپ است تعمیر کنید.

گاها میان همین لپ تاپ های استوک لپ تاپ های بسیار قدرتمند و خوبی هم پیدا می شوند. نسخه Core i7 در آزمون بنچمارک تک هسته ای و چند هسته ای که یک آزمون استاندارد به حساب میاد تونسته امتیاز های 1005 و 2432 رو بدست بیاره که این امتیازات برای نسخه M1 به ترتیب 1730 و 7500 هستش. امیدواریم تونسته باشیم به درستی راهنمایی تون کنیم. من دوتا مقاله تون خوندم راستش سوالی ک دارم اینه من میخوام برنامه نویسی شروع کنم و ی لپ تاپ بین 25تا 30 میل میخوام بخرم ک هم برای برنامه نویسی.و و هم کارهای گرافیکی معمول برای ادیت عکس ویدیو (پریمیر افتر افکت فتوشاپ درحد معمول البته)… توی مونتاژ فیلم و فتوشاپ هم آخ نمیگه فوق العاده سریعه . نمایشگر این لپ تاپ 15.6 ایچی و با کیفیت Full HD است و روکش مات است که برای تماشای فیلم بسیار عالی است. 1366 است و روکش مات دارد که برای تماشای فیلم مناسب است. این عیب یابی و کشف منبع و علت مشکل میتواند هزینه تعمیر را کاهش داده و برای شما مشخص کند آیا لپ تاپ ارزش تعمیر کردن دارد یا خیر ؟

تمامی این ۵ مورد برای رسیدن به هدف که شما تعمیرکار لپ تاپ ماهری شوید را مهیا کرده ایم تا بتوانید بعد از گذراندن این کلاس تعمیر لپ تاب بهترین نتیحه را در بازار کار تعمیر لپتاپ بدست آورید. روی این لپتاپ، لینوکس اندلس (endless) نصب شده در حالی که در معرفی مشخصات، این دستگاه بدون سیستم عامل اعلام شده. شما میتوانید با اتکا به تجربه و تخصص تعمیرکاران ؛ انجام خدمات بدون واسطه را در پارت ایران تجربه کنید . باقی روز رو میتونید بدون نیاز به برق با این لپ تاپ کار کنید. اول مکبوک ایر m1 مد نظرم بود که با توجه به بودجم نسخه ۲۵۶ مگابایت حافظشو میتونم بخرم که چندروزه کلافم کرده ، بنظرتون این کمبود حافظه مشکل بزرگیه یا اینکه میتونم با هارد اکسترنال اینا حل کنم؟ یا فقط با کمی حدس و گمان و چند فرضیه روبرو هستید!

سی پی یو و مقدار رم چقدر باشه خوبه؟ بطوریکه ریز پایه های آی سی ها، تعویض چیپ ست ها، پروگرام کردن از روی سوکت کیبورد، جی تگ بایوس و خیلی موارد در زمینه عیب یابی چیپ های آنبرد بسیار مفصل تر مثال زده میشود. لپ تاپ فوق العاده ای هست، من توش gta v با کیفیت فول اچ دی و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کردم خیلی تمیز و راحت باز کرد. از دیگر مشخصات این لپ تاپ که بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان به شمار می رود می توان به رم 8 گیگابایت DDR4 ، پردازنده Core i5-9300H با 8 مگابایت کش ، وزن 2.25 کیلوگرمی ، 2256 گیگابایت حافظه SSD NVMe M.2 ، صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی ، باتری 3 سلولی و سیستم عامل ویندوز 10 هوم 64 بیت اشاره کرد. حافظۀ SSD 1 ترابایتی و RAM ۱۶ گیگابایتی در این سیستم قابلیت ارتقا دارد و برای اتصالات فوق سری می­توان از WiFi 6 استفاده نمود.

ما در مقاله «بهترین لپ تاپ های گیمینگ» بصورت تخصصی لپ تاپ هیا گیمینگ رو بررسی کردیم و لیستی از بهترین ها رو پیشنهاد دادیم که توصیه میکنیم حتما این مقاله رو مطالعه کنید. پارت ایران علاوه بر تعمیر باتری لپ تاپ آماده است تا همه خدمات تعمیرات لپ تاپ در اصفهان مانند ارتقای سیستم عامل و نرم افزاری این دستگاهها را برای شما انجام بده اگر برای جستجوی یک مرکز معتبر تعمیرات لپ تاپ کمی دچار دردسر شده اید توصیه میکنیم برای انجام خدمات و تعویض قطعه لپتاپ خود به مرکز تعمیرات تخصصی لپتاپ پارت ایران ” پارتاکو” مراجعه نمائید.

شکستن لولای لپ تاپ ربط زیادی به فشارهای سنگین دارد که باعث شکستگی جای لولا و یا خرابی آن میشود و خب این اتفاق بطور ناگهانی رخ میده کاری از دست شما بر نمیاد چون بخش مربوط به لولای لپتاپ ، خصوصا در مدلهای قدیمی ضعیف و شکننده هستند. ماوس، خیلی ضعیف عمل می کنه البته این مشکل با یک ماوس معمولی بی سیم، صد در صد برطرف میشه. لپتاپهای سری ویوبوک و ذنبوک گزینههای مناسبی برای برای دانشجویان و کارمندان هستند؛ البته در این سریها محصولات بالارده و گرانقیمتی نیز وجود دارد. اینجا علاوه بر اینکه : مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ در اصفهان هست ، به عنوان تامین کننده محصولات و فروش عمده انواع قطعات لپ تاپ و همه اجزائ الکترونیکی مثل انواع باتریبا کیفیت و اورجینال فعالیت دارد. مهارت شما وقتی که بخواهید ابزارهای تخصصی تر مانند BGA Machine و دستگاههای حرفه ای تهیه کنید کم است. وقتی یک مرکز فروش کامپیوتر و لپ تاپ دارین و میخواهید خدمات کامپیوتر و تعمیر لپ تاپ به مشتری ارائه دهید دیگر لازم نیست تجهیزات خیلی گران مانند BGA Machine و یا لوپ خیلی حرفه ای تهیه کنید. چون دارن 4 تومن میدن توقع 20 تومنی دارن ولی یه دانشجو معمولی که هر روز از لبتاب استفاده میکنه و جز مقاله و نوشتن گه گاهی فیلم دیدن چیز دیگه ایی نداره ( بعضیی موقع هم بازی (بازی سبک )) خیلی خوبه و ایسوس من ازش چیز بدی ندیدم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار