تسلا محدوده دید دوربین های جانبی HW3 را برای ترافیک روبرو در FSD 11.4.2 دو برابر می کند.

اکنون حد بالایی بسته به سمت و شرایط به 400-600 فوت افزایش یافته است، که اساساً محدوده دید قبلی را دو برابر می کند و به نرم افزار FSD اجازه می دهد زودتر و به شیوه ای دقیق تر واکنش نشان دهد. اگر چه خودروهایی که در حال نزدیک شدن هستند با سرعت 50 تا 60 مایل در ساعت حرکت می کنند، تنها 7 تا 8 ثانیه برای تنظیم سیستم کمک راننده تسلا باقی می ماند، اما باز هم ترجیح داده می شود که زمان واکنش با ورودی دوربین قبلی را به نصف کاهش دهد.

بدیهی است که چشم انسان می تواند وسایل نقلیه در حال حرکت را خیلی زودتر از دوربین های ستون B تسلا در کیت Hardware 3 تشخیص دهد و راننده را نیم دقیقه یا بیشتر برای واکنش رها می کند.

دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 742 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-doubles-HW3-side-cameras-viewing-range-for-oncoming-traffic-in-FSD-11-4-2.721919.0.html

اتصال دیواری 48A تسلا را با کابل 24 اینچی در آمازون دریافت کنید