تسلا محدوده دید دوربین های جانبی HW3 را برای ترافیک روبرو در FSD 11.4.2 دو برابر می کند.
اکنون حد بالایی بسته به سمت و شرایط به 400-600 فوت افزایش یافته است، که اساساً محدوده دید قبلی را دو برابر می کند و به نرم افزار FSD اجازه می دهد زودتر و به شیوه ای دقیق تر واکنش نشان دهد. اگر چه خودروهایی که در حال نزدیک شدن هستند با سرعت 50 تا 60 مایل در ساعت حرکت می کنند، تنها 7 تا 8 ثانیه برای تنظیم سیستم کمک راننده تسلا باقی می ماند، اما باز هم ترجیح داده می شود که زمان واکنش با ورودی دوربین قبلی را به نصف کاهش دهد.
بدیهی است که چشم انسان می تواند وسایل نقلیه در حال حرکت را خیلی زودتر از دوربین های ستون B تسلا در کیت Hardware 3 تشخیص دهد و راننده را نیم دقیقه یا بیشتر برای واکنش رها می کند.
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 742 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021
دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانههای اپل و زمان پیکسلسازیشده نینتندو، مورد علاقهی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانههای شخصی و کنسولها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.
بنابراین جالب است که آزمایش کنیم که ارتقاءهای جدید تسلا مدل Y که با سخت افزار 4.0 از کارخانه تولید می شوند چگونه از نظر محدوده دید مقایسه می شوند. از این گذشته، HW4 با دوربینهای با وضوح بیشتر و بالاتر سامسونگ عرضه میشود، از جمله دوربینهای اضافی در کنارهها که میتوانند واکنشهای FSD سریعتر و دقیقتری را انجام دهند.
نسخه جدید FSD Beta 11.4.2 که به طور یکسان برای کارکنان و مشتریان تسلا عرضه میشود، کاملاً بهروزرسانی است زیرا ویژگیهای جدید مورد انتظار را معرفی میکند، بسیاری از باگها را برطرف میکند و ظاهراً محدوده دید دوربینهای ستونی را تقریباً دو برابر میکند. دوربینهای ستون B که توسط چاک کوک آزمایش شدهاند، اکنون میتوانند اولین نگاه از ترافیک روبرو را تا 623 فوت (190 متر)، در مقایسه با برد فعلی تسلا، 262 فوت (80 متر) ببینند.