انویدیا با مدیاتک همکاری می کند تا نسل جدیدی از تراشه های خودرو را توسعه دهد

مدیاتک و انویدیا همکاری جدیدی را در Computex 2023 اعلام کردند (تصویر از طریق Nvidia/MediaTek)
مدیاتک و انویدیا همکاری جدیدی را در Computex 2023 اعلام کردند (تصویر از طریق Nvidia/MediaTek)
آنیل جایگزین کنید
Anil Replace – نویسنده ارشد فناوری – 1381 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2019

انویدیا در سخنرانی اصلی Computex 2023 خود چیزهای زیادی برای نشان دادن داشت، از جمله یک سوپرچیپ فوق العاده قدرتمند Grace Hopper و یک ابر رایانه DGX GH200 که از 256 تراشه فوق العاده استفاده می کند. این شرکت همچنین از همکاری با مدیاتک خبر داد. متأسفانه، همانطور که قبلاً شایعه شده بود، برای گرافیک موبایل نبود. در عوض، هر دو شرکت با هم برای توسعه نسل جدیدی از تراشه‌های خودرو کار خواهند کرد. جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا می گوید:

من از سن 8 سالگی یک گیمر پرشور رایانه شخصی بودم. اشتیاق من به بازی در نهایت مرا به سمت فناوری عمومی سوق داد و اولین کنسرت نویسندگی خود را در سن 19 سالگی دریافت کردم. من مدرک مهندسی مکانیک دارم و در رشته مهندسی مکانیک کار کرده ام. صنعت تولید و چند نشریه دیگر مانند Wccftech قبل از پیوستن به Notebookcheck در نوامبر 2019. موضوعات مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند، بازی و سخت‌افزار رایانه را پوشش می‌دهم.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

HP Chromebook 11 مجهز به مدیاتک را در آمازون بخرید

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Nvidia-teams-up-with-MediaTek-to-develop-a-new-generation-of-automotive-chips.721956.0.html

ترکیبی از سیستم روی تراشه پیشرو در صنعت مدیاتک به علاوه فناوری‌های نرم‌افزاری GPU و هوش مصنوعی NVIDIA، تجربه‌های کاربری جدید، ایمنی افزایش یافته و خدمات متصل جدید را برای همه بخش‌های خودرو، از لوکس تا سطح ابتدایی، ممکن می‌سازد.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین