بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 ؛ از 25 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان زومیت

درست همین‌جاست که سری TUF برند ایسوس، گزینه بسیار جالبی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. همانطور که می‌دانید سری لپ تاپ‌های ROG ایسوس مربوط به قدرتمندترین محصولات این شرکت است و شاید بتوان گفت در لیست بهترین لپ تاپ های دنیا هم حتماً تعدادی از این محصولات حضور دارند. لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G15 GA503RS – AA یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران است و از هر نظر می‌تواند نیازهای کاربر را برطرف کند. این دستگاه از نظر سخت افزاری یکی از قدرتمندترین و بهترین لپ تاپ های موجود در بازار محسوب می‌شود و در نتیجه می‌تواند تمام انتظارات کاربر از یک سیستم قدرتمند را برآورد نماید. پردازنده گرافیکی لپتاپ Asus ROG Strix SCAR 17 G733ZW-AA انویدیا RTX 3070ti است. این پردازنده عملکرد بسیار خوبی در اجرای عنواع مختلفی از بازی‌ها داشته و به همین دلیل در هیچ کاری کم نمی‌آورد.

شما می‌توانید از لپ تاپ‌های ساخته شده برای بازی برای هر کاری استفاده کنید. اگر برای ویرایش ویدئو یا تصاویر به یک رایانه همراه و قدرتمند نیاز داشته باشید، لپ تاپ گیمینگ یک گزینه فوق العاده خواهد بود. برند ایسر به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان لپ‌تاپ و گجت‌های کامپیوتری، پای ثبات فهرست راهنمای خرید لپ‌تاپ گیمینگ است. این برند در رده بهترین لپ تاپ گیمینگ حضور پیدا کرده با مدل Predator Helios 300 PH315 حضور دارد که از قیمتی مناسب به نسبت مشخصات سخت‌افزاری و بازدهی برخوردار است.

در گالری زیر شما می‌توانید نما های مختلف این لپ تاپ کم وزن اما قدرتمند ایسوس را ببینید. بر روی تصاویر کلیک کنید تا نمای کامل و تصویر بزرگ را ببینید. پیشینه لپ‌تاپ‌های برند دل کمتر از برند اچ پی نبوده و جزو اولین تولیدکنندگان لپ‌تاپ در جهان هم محسوب می‌شود. دل طیف گسترده‌ای از محصولات دیجیتال را تولید می‌کند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مینی کامپیوترهای این برند اشاره کرد. البته قیمت لپ‌تاپ‌های اپل بسیار بالا بوده که با توجه به کیفیت و توانایی که دارند ،این قیمت بالا کاملاً قابل توجیه است.

لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 Pro

در این بازه قیمتی نیز دو لپ تاپ پرچم دار رقابت تنگاتنگی دارند، یکی گرافیک قوی تری و دومی برند معتبرتری دارد. اگر شما از کسانی هستید که کیبوردی حد واسط گیمینگ و سنتی می‌خواهید، بهتر است به سراغ صفحه کلیدهای visit my homepage Chiclet-style بروید. این نوع کیبور صاف بوده و بین کلیدهای‌اش فضای زیادی وجود دارد.

نه تنها تعداد پورت ها، بلکه انواع پورت ها نیز بسیار مهم است. باید به پورت های USB، HDMI، اترنت و بلوتوث و ویژگی های اتصال WiFi مجهز باشد. لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 به لطف بهره‌مندی از نمایشگر با کیفیت و قدرت سخت‌افزاری مناسب می‌تواند مدل مناسبی برای مالتی مدیا باشد. نمایشگر ایسوس TUF A17 اندازه ١٧.٣ اینچی دارد و یکی از بزرگ‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ به شمار می‌‌آید.

لپ تاپ لنوو آیدیاپد L340

بنابراین اگر به کارت گرافیکی مثل RTX 2070 با حافظه 8 گیگابایتی برخوردید، این مقدار VRAM فقط برای بازی‌ها و ارائه ویدیوهای مختلف در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، باید بدانید که به لطف تکنولوژی Hyper-Threading از شرکت انویدیا، کارها سریع‌تر نیز پیش می‌روند. اکثر بازی‌های روز از فناوری Hyper-Threading استفاده می‌کنند تا عملکرد بهتری را به نمایش بگذارند. ما در این مقاله صرفا به نکات عمومیِ اجزای اصلی اشاره نمی‌کنیم، بلکه موارد دیگری که افراد به سادگی آن‌ها را فراموش می‌کنند نیز مورد بحث قرار می‌دهیم. در ادامه به شما کمک می‌کنیم که لپ تاپ گیمینگ مورد نظرتان را به راحتی انتخاب کنید. در این مطلب سعی کردیم با یادآوری محدودیت‌های یک دستگاه لپ‌تاپ، ملاک‌های بررسی و انتخاب محصول مطلوب را به ترتیب اولویت بازگو کنیم.

  • بنابراین اگر قصد خرید لپ تاپ مناسب برنامه نویسی دارید، حتما به حافظه SSD دقت کنید.
  • هرچه پردازنده قدرتمندتر باشد، لپ تاپ شما سریعتر تمام عملیات را انجام می دهد.
  • بنابراین اگر به کارت گرافیکی مثل RTX 2070 با حافظه 8 گیگابایتی برخوردید، این مقدار VRAM فقط برای بازی‌ها و ارائه ویدیوهای مختلف در نظر گرفته شده است.
  • امروز، در ابتدای ماه مهر که این مقاله را می‌خوانید ارزان‌ترین لپ تاپ‌ ساخته شده برای بازی در حدود ۲۵ میلیون تومان است.
QHD حالت میانه بوده و بهترین تجربه را در اختیار شما قرار خواهد داد. در اصل همین صفحه نمایش باعث شده تا لیجن ۵ پرو برای انجام کارهای گرافیکی هم یک دستگاه فوق‌العاده باشد. دلیل اینکه Raider GE76 Deluxe Edition 12UHS را در راهنمای خرید لپتاپ گیمینگ آوردیم این است که قدرتمندترین دستگاه موجود در بازار است.

۲. لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس مدل ROG Zephyrus G15 GA503QR R9

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 ؛ از 25 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان زومیت

کیبورد این دستگاه نیز بسیار خوب طراحی شده تا برای کارهای روزمره مناسب باشد. شما نباید انتظار یک عمر باتری خارق‌العاده را از آن داشته باشید ولی قطعاً کار شما را راه می‌اندازد. دور صفحه نمایش شما با حاشیه بسیار زیادی روبرو هستید که در دستگاه‌های امروزی بسیار کم مشاهده می‌شود. یکی دیگر از نکات مثبت ROG Zephyrus G15 GA503RW-B باتری آن است. از این رو شما می‌توانید با خیال راحت بدون شارژر خود خانه را ترک کرده و به کار خود برسید.

اگرچه، نواحی ورودی هوا کمی کوچک‌تر از چیزی هستند که بتوانند کار خاصی انجام دهند. طراحی آن، بازسازی زیباتری از نسخه قبلی بوده و می‌توانیم المان‌های کلاسیک ایسوس را هنوز هم در آن مشاهده کنیم. این محصول از درب متفاوتی ساخته شده است که مانند یک دستگاه کباب‌پز احساس می‌شود و هنگام باز کردن آن، یک درخشش منشوری را خواهیم دید که زرق و برق خاصی نداشته و احساس خوبی به شما منتقل می‌کند. رم آن 8 گیگابایت است که یک امتیاز است و کارایی لپ تاپ را افزایش می‌دهد. بر روی این لپ تاپ دو نوع حافظه مختلف وجود دارد که حافظه SSD برای نصب ویندوز مناسب است و حافظه هارد دیسک برای ذخیره فایل‌ها. حافظه پرسرعت SSD باعث می‌شود که بالا آمدن ویندوز بسیار سریعتر شده و حافظه پرحجم هارد دیسک برای ذخیره فایل‌های حجیم فضای کافی دارد.

در کنار این گرافیک، پردازنده نسل یازده شرکت اینتل، رم بالا و اس اس دی از نوع PCIe خیال شما را بابت اجرای هر بازی و نرم افزار سنگین تا حدود زیادی راحت می کند. سومین انتخاب در این بازه قیمتی نیز لپ تاپی است که شرکت ایسوس ادعا می کند کوچکترین لپ تاپ دنیا و مجهز به پردازنده RTX2060 می باشد. همانطور که از نام طول و درازش مشخص است حرف های زیادی برای گفتن دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار