معامله | هدفون‌های بی‌سیم سونی WF-1000XM4 با تخفیف 36 درصدی در آمازون دریافت می‌کنند


آمازون یک معامله قابل توجه برای هدفون های بی سیم محبوب Sony WF-1000XM4 با ANC دارد (تصویر: سونی)
آمازون یک معامله قابل توجه برای هدفون های بی سیم محبوب Sony WF-1000XM4 با ANC دارد (تصویر: سونی)

جفت هدفون واقعا بی‌سیم به جذاب‌ترین قیمت تا به امروز بازگشته است، زیرا آمازون در حال حاضر هر دو نوع رنگی سونی WF-1000XM4 را با قیمت فروش جمعه سیاه که 102 دلار آمریکا ارزان‌تر از MSRP اصلی است، می‌فروشد.

هدفون های بی سیم مطمئناً یک هدیه کریسمس مناسب برای بسیاری از علاقه مندان به فناوری و دوستداران موسیقی هستند، اما این گجت های پیچیده فنی اگر در MSRP معمولی خود خریداری شوند، می توانند یک پنی قیمت داشته باشند. خوشبختانه، یک معامله جدید برای Sony WF-1000XM4 یکی از محبوب‌ترین محصولات این بخش را به مقرون به صرفه‌ترین قیمت خود کاهش داده است.

آمازون اکنون Sony WF-1000XM4 فوق الذکر را در هر دو رنگ، مشکی و نقره ای زیبا، تنها با قیمت 178 دلار آمریکا با ارسال رایگان ارائه می دهد. این هدفون‌های بی‌سیم واقعاً دارای ویژگی حذف نویز فعال و درایورهای 6 میلی‌متری طراحی شده‌اند. این معامله صرفه جویی قابل توجهی از 36 درصد یا 102 دلار آمریکا را در رابطه با قیمت فهرست رسمی هدفون 280 دلار آمریکا ارائه می دهد و مهمتر از همه، این فروش با کمترین قیمتی که تا به حال بوده است مطابقت دارد. ثبت شده چند هفته پیش در جریان تبلیغات جمعه سیاه سونی.

در Rtings’ بررسی جامعسونی WF-1000XM4 به دلیل عملکرد خوب ANC که می تواند صداهای آزاردهنده محیط را مسدود کند مورد ستایش قرار گرفت و این هدفون های بی سیم نیز به دلیل تناسب پایدار و قابل تنفس برای کاربران تناسب اندام مناسب هستند. بررسی‌کنندگان همچنین دریافتند که این هدفون تا ده ساعت عمر باتری مداوم را ارائه می‌کند که می‌تواند با قاب شارژ همراه آن تا تقریباً 31 ساعت افزایش یابد. در پایان، این معامله یک انتخاب بسیار مناسب برای خریدارانی است که هنوز به دنبال یک هدیه کریسمس مناسب برای یکی از اعضای خانواده یا دوستانی هستند که از نظر فنی متمایل هستند. از طرف دیگر، گوشی‌های مقرون به صرفه‌تر Samsung Galaxy Buds Pro نیز در حال حاضر در آمازون تخفیف زیادی دارند.

Sony WF-1000XM4 را به رنگ مشکی سفارش دهید یا نقره در آمازون

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Deal-Sony-WF-1000XM4-wireless-earbuds-get-huge-36-rebate-on-Amazon.674182.0.html