بررسی نوکیا T21 – تبلت ارزان قیمت نیز برای اجاره

از نظر عملکرد، تبلت سطح پایه نوکیا به اندازه نوکیا T20 نامحسوس است، اما در محاسبات گرافیکی کمی بدتر شده است. با این وجود، عملکرد برای تضمین عملکرد نسبتاً روان کافی است. بازی‌ها در نوکیا T21 بسیار سرگرم‌کننده هستند، زمانی که جزئیات گرافیکی مطابق با آن تنظیم شوند.

همانطور که انتظار می رفت، T21 نوکیا از نظر دوربین هیچ جامی را از آن خود نمی کند، اما با بسیاری از تبلت های دیگر از همین رنج قیمت در این سرنوشت شریک است. با این حال، کیفیت تصویر هنوز برای چت ویدیویی کافی است.

جایگزین های زیادی برای T21 نوکیا وجود دارد. برای مثال، اگر به همان محدوده قیمت نگاه کنید، شیائومی ردمی پد انتخاب خوبی است. دارای SoC بسیار سریعتر، صفحه نمایش 90 هرتز و 4 بلندگو است، اما با LTE و گزینه قلم عرضه نمی شود. مجدداً با ماژول LTE، می توانید Samsung Galaxy Tab A8 2022 را خریداری کنید که از نظر عملکرد و ویژگی ها کاملاً شبیه T21 نوکیا است اما با قیمت کمتر از 200 یورو در دسترس است.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Nokia-T21-review-Inexpensive-tablet-for-rent-as-well.682868.0.html

T21 نوکیا یک تبلت سطح پایه خوب با ورودی قلم اختیاری است که به دلیل پشتیبانی از DRM Widevine L1 برای طرفداران سرگرمی نیز مناسب است.

نوکیا T21 تبلت خوبی است که با قیمتی کمتر از 300 یورو، چند مزیت را ارائه می دهد که با پوشش فلزی شیک و گواهی IP52 شروع می شود. زمان کار طولانی باتری یک نکته برجسته است. با این حال، گزینه ورودی قلم، LTE اختیاری و پشتیبانی DRM Widevine L1 که اکنون در مقایسه با نسخه قبلی گنجانده شده است نیز امتیاز بیشتری کسب می کند.