بررسی تبلت Honor Pad 8: تبلت 12 اینچی با قیمت مناسب

Honor Pad 8 یک تبلت 12 اینچی بسیار مقرون به صرفه است، اما از نظر تجهیزات کمی بسیار کم است.

اسنپدراگون 680 مورد استفاده در Honor Pad 8 به سختی هیچ ذخیره عملکردی ارائه می دهد و به سرعت به محدودیت های خود در برنامه های سخت می رسد. فقدان نرخ تازه سازی بالاتر از 60 هرتز نیز ممکن است برخی از خریداران را منصرف کند، به خصوص که تبلت هایی با قیمت مشابه مانند پد 5 شیائومی 11 اینچی و بسیار سریع تر، در حال حاضر صفحه نمایش 120 هرتزی را ارائه می دهند.

جایگزین های Honor Pad 8 عبارتند از Xiaomi Pad 5 فوق الذکر، Apple iPad 2021 و Lenovo Tab P11 Plus.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Honor-Pad-8-tablet-review-12-inch-tablet-at-a-bargain-price.669117.0.htmlآنر اولین تبلت خوبی را با پد 8 به دست آورده است. اگر به دنبال یک دستگاه اندرویدی میان رده هستید که تا حد امکان بزرگ و در عین حال ارزان باشد، تبلت 12 اینچی Honor کاندیدای مناسبی است زیرا در حال حاضر وجود دارد. هیچ جایگزین ارزانتری در این فاکتور شکلی وجود ندارد.

با توجه به قیمت پایین، واضح است که Honor مجبور شد در برخی زمینه‌ها مانند ماژول Wi-Fi که محدود به Wi-Fi 5 است و شکاف microSD از دست رفته دست به کار شود. علاوه بر این، سخت افزار در برخی زمینه ها کمی کوتاه است، که به ویژه در صفحه نمایش نه چندان روشن IPS و SoC مشهود است.

Pad 8 همچنین با بدنه سبک وزن و باکیفیت و ویژگی هایی مانند عمر باتری خوب، صدای فراگیر از 8 بلندگو و DRM Widevine L1 برای پخش محتوای HD از Netflix & Co امتیاز کسب می کند.

ویژگی های بهره وری ادغام شده در Magic UI 6.1، مانند نمایش همزمان چند برنامه، می تواند به خوبی در صفحه نمایش بزرگ IPS استفاده شود. با این حال، طیف کاملی از ویژگی‌ها تنها در دسترس کاربرانی است که گوشی هوشمند Honor سازگار دارند. Honor همچنین به طور کامل از جنبه بهره وری در سایر زمینه ها استفاده نمی کند. برای مثال، قلم‌های ورودی فعال پشتیبانی نمی‌شوند و سازنده صفحه‌کلید اتصال ارائه نمی‌کند.