شایعات مربوط به اولین هدست های سری واقعیت اپل در سال 2023 در جدیدترین افشاگری های مربوط به تولید، مورد توجه قرار گرفته است.


اپل ممکن است آماده عرضه واقعیت جدید خود در جهان باشد.  (منبع: آنتونیو د روزا)
اپل ممکن است آماده عرضه واقعیت جدید خود در جهان باشد. (منبع: آنتونیو د روزا)

انتظار می رود اپل از اوایل سال 2023 با عرضه اولین هدست خود، چالش خود را در برابر پیشنهاد متا برای تسلط AR/VR مطرح کند. در حال حاضر، گفته می‌شود که رقیب بالقوه سری Quest در همان زمان در تاسیسات یک شریک تولیدی مستقر به تولید می‌رسد. در همین حال، برای کسانی که می توانند به ساخت نرم افزار برای سخت افزار جدید ادعایی کمک کنند، غول کوپرتینویی ممکن است استخدام کند.

پیش بینی می شود که آرزوهای بالقوه متاورس اپل با عرضه Reality و/یا Reality Pro به طور جدی آغاز شود: هدست های ادعایی نسل اول با براق بودن طراحی امضای OEM و ادغام یکپارچه سخت افزار/نرم افزار. تصور دومی ممکن است با تعدادی از آنها تقویت شود فرصت های شغلی در حال حاضر توسط غول کوپرتینویی تبلیغ می شود.

به نظر می‌رسد این نقش‌ها طیفی از ایجاد محصول واقعیت افزوده و واقعیت مجازی (AR/VR)، از نمونه‌سازی اولیه از طریق توسعه تا نرم‌افزار و خدمات (به‌طور شگفت‌انگیزی، زیرا این مورد بحث اپل است) را در بر می‌گیرد. همچنین به نظر می رسد اپل اکنون برنامه ای برای ثمره تلاش های حاصله دارد.

طبق وبلاگ صنعت تایوانی دیجی تایمزقرارداد مونتاژ اولین قطعه سخت‌افزار «سری واقعیت» اپل، هدستی با کد N301، به طور کامل توسط Pegatron تضمین شده است.

این سازنده همچنین با تولید سخت افزارهای سری آیفون 14 همراه است و اکنون نیز قرار است تولید انبوه این دستگاه AR/VR افتتاحیه را در سه ماهه اول سال 2023 آغاز کند.

HP Reverb G2 را بخرید آمازون

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Apple-Reality-series-headsets-2023-debut-rumors-gain-traction-in-latest-production-related-leaks.669262.0.html