بررسی اپل آیپد 10 – تبلت سالگرد به عنوان نسخه باریک آیپد ایر

اپل آی‌پد از سال 2022 قیمت بالایی را طلب می‌کند، اما این فناوری یکپارچه است.

معرفی آی‌پد 10 می‌توانست دلیلی برای خوشحالی ایجاد کند، اما متأسفانه اپل با افزایش قیمت قابل توجهی نسبت به مدل قبلی، این موضوع را کاهش داد. بزرگترین پیشرفت آی‌پد در طراحی آن نهفته است، که اکنون شبیه به آی‌پد ایر است.

کسانی که برای آیپد 10 تصمیم می گیرند، تبلتی سریع با نمایشگر دقیق، عمر باتری خوب و 5G اختیاری خواهند داشت و احتمالا از آن بسیار راضی خواهند بود. با این حال، پیشرفت تکنولوژی به اندازه ای که از افزایش قیمت انتظار دارید نیست.

آی‌پد همچنان از نمایشگری استفاده می‌کند که کاملاً چند لایه نیست. در حالی که این احتمالاً از نظر قابلیت تعمیر یک مزیت است، اما هنوز هم کمی عجیب به نظر می رسد، به خصوص در هنگام استفاده از قلم و به نظر می رسد که بالای صفحه نمایش شناور است. همچنین باید یک آداپتور اضافی برای قلم خریداری کنید تا بتوانید آن را به تبلت وصل کنید. اگرچه صفحه نمایش فاقد سوسو زدن است، اما روشنایی آن در سطحی مشابه با آیپد 9 است و نرخ تازه سازی آن تنها 60 هرتز است.

کسانی که می‌خواهند یک آی‌پد مقرون‌به‌صرفه داشته باشند و به طراحی قدیمی آن اهمیتی نمی‌دهند، باید مدل سال گذشته را خریداری کنند. به خصوص اگر شما نیز نیاز به خرید لوازم جانبی اپل دارید، می توانید به راحتی چندین صد یورو را از این طریق صرفه جویی کنید، بدون هیچ گونه مصالحه قابل توجهی. عمر باتری آن مدل حتی بهتر است.

جایگزین های قدرتمند دیگر Galaxy Tab S7 FE یا Lenovo Tab P11 Pro هستند که نه تنها مقرون به صرفه تر هستند بلکه شامل قلم ورودی مربوطه نیز می شوند.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Apple-iPad-10-review-Anniversary-tablet-as-slimmed-down-version-of-the-iPad-Air.670445.0.html