اپل واچ اولترا، سامسونگ گلکسی واچ 5 و گارمین فنیکس 7 برای ادعای محافظت از صفحه نمایش افزوده شده با یاقوت کبود آزمایش شدند


اپل واچ اولترا در حال حاضر دوام فوق العاده خود را در تست های آنلاین تا کنون ثابت کرده است. این انعطاف‌پذیری ممکن است به دلیل ادعاهایی باشد که نشان می‌دهند صفحه‌نمایش تازه صاف شده آن با یاقوت کبود ساخته شده است و نه شیشه‌های ساده مانند بسیاری از پوشیدنی‌های دیگر.

پس از آن، یکی از پیشینیان آن با همان مشخصات ادعایی (یک نوع 1300 دلاری واچ 3) آنطور که ممکن است انتظار می رفت، در زمان تولید آن خوب عمل نکرد. تست شده در کانال محبوب JerryRigEverything.

اکنون، همان یوتیوبر شروع به آزمایش آخرین ادعاهای اپل برای دستیابی به 8 در مقیاس سختی Mohs کرده است (به جای “خراش در سطح 6، با شیارهای عمیق تر در سطح 7طبق معمول)، با برخی از ساعت‌های دیگر از مارک‌های مختلف، اما با ادعای مشابه «کریستال یاقوت کبود».

این به مجری کانال زک نلسون این فرصت را داد تا دوباره تست کننده الماس الکترونیکی را برای آزمایش صفحه نمایش 3 ابزار پوشیدنی، در کنار مجموعه همیشه حاضر انتخاب های Mohs انجام دهد. وبلاگ نویس گزارش شده است که همه آنها به محض اینکه صدای رنده به عدد 6 رسید، برخی صداهای توری را منتشر کردند، اگرچه هیچ کدام تا سطح 8 خراش شدید حاد را نشان ندادند.

علاوه بر این، هر 3 نمایشگر با نتایج مثبت از تستر الماس (که رسانایی حرارتی را به جای سختی اندازه گیری می کند) و همچنین زخم های وحشتناک جدید در پایان کلیپ ظاهر شدند.

با این وجود، نلسون به این نتیجه رسید که از 3 مورد، Garmin Fenix ​​7 Sapphire Solar نزدیک‌ترین ساعت به کریستال ساعت Tissot معیار کانال بود (بدون اشاره به یاقوت کبود مصنوعی). علاوه بر این، قابلیت شارژ آن در نور خورشید نیز تأیید شد.

با توجه به اینکه پرچمدار Fenix ​​7 با قیمت تمام شده باقی می ماند، این نتایج ممکن است به همان اندازه باشد 799.99 دلار آمریکا، حتی با قیمت گذاری جمعه سیاه 2022. با این وجود، به نظر می‌رسد زمانی که به دنبال یک «ساعت هوشمند یاقوت کبود» هستید، ممکن است با یک ساعت 300 دلاری Galaxy Watch5 سامسونگ به‌عنوان ساعت 799 دلاری اپل واچ اولترا استفاده کنید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Apple-Watch-Ultra-Samsung-Galaxy-Watch5-and-Garmin-Fenix-7-tested-for-claims-of-sapphire-augmented-display-protection.670859.0.html