پشتیبانی OPPO Find X6 Pro برای شکست دادن Xiaomi 13 Pro از نظر عملکرد لنز زوم پریسکوپ


یک «شیائومی 13 پرو»  در طبیعت  (منبع: TechGoing)
یک “شیائومی 13 پرو” در طبیعت. (منبع: TechGoing)

اکنون گفته می‌شود که شیائومی 13 پرو با لنز زوم پریسکوپ برای یکی از دوربین‌های خود عرضه می‌شود، حتی اگر نسل قبلی آن این فناوری را از دست داده باشد. با این حال، اکنون شایعه شده است که OPPO همان را به Find X6 Pro خود بازیابی کرده است. از 2 گوشی هوشمند اندرویدی رده بالای ظاهراً آینده، گفته می شود که دومی از این نظر برتر است.

هر دو شیائومی و اوپو ممکن است با کنار گذاشتن لنزهای زوم پریسکوپ پیشرفته از سری گوشی‌های هوشمند اندرویدی 12 و Find X5 در سال 2022، برخی از طرفداران عکاسی موبایل را تحت تأثیر قرار داده باشند. با این حال، ظاهراً هر دو سازنده اکنون آماده هستند تا در این عرصه خاص برای خود دست به اسلحه بزنند. دستگاه های برتر نسل بعدی

بنابراین، ممکن است خیلی طول نکشید که سری 13 و Find X6 با آن نوع دوربین عقب ظاهر شوند. افشاگر برجسته ایستگاه چت دیجیتال اکنون نشان می‌دهد که این واقعاً چنین است، اگرچه این مشخصات برای انواع Pro در هر دو مورد محفوظ است.

این احتمال وجود دارد که X6 Pro را در مقابل 13 Pro قرار دهد – به غیر از Vivo X90 Pro+ جدید – زیرا پیش بینی می شود هر دو دستگاه با دوربین های اصلی 1 اینچی در اواخر سال 2022 یا اوایل سال 2023 معرفی شوند. با این حال، اولی ممکن است بهترین شانس را داشته باشد که بدون آسیب از آنجا دور شود.

شیائومی اکنون انتظار دارد به “تکیه کند”یک الگوریتم جدیدبرای اطمینان از کیفیت تصویر از طریق ماژول جدید پریسکوپ خود، در حالی که OPPO ظاهراً تنها به سخت افزار متکی است.چشمگیرترعملکرد. این ممکن است شامل یک سنسور 1/1.5 اینچی به عنوان پایه دوربین فوق زوم جدید باشد.

خرید شیائومی 12T در آمازون

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/OPPO-Find-X6-Pro-backed-to-beat-Xiaomi-13-Pro-in-terms-of-periscope-zoom-lens-performance.670863.0.html