اپل قبل از رونمایی از هدست MR WWDC 2023، علامت تجاری xrOS را ثبت کرد.

در نشانه دیگری مبنی بر اینکه اپل از هدست واقعیت ترکیبی (MR) مورد انتظار خود در WWDC 2023 رونمایی خواهد کرد، این شرکت یک علامت تجاری با عنوان “xrOS” را حذف کرده است. پارکر مدیوم. xrOS بود آشکار کرد توسط بلومبرگ همانطور که اپل قصد داشت برای سیستم عاملی که هدست را تامین می کند استفاده کند. تصور می‌شود که این مخفف عبارت «سیستم عامل واقعیت توسعه‌یافته» است. انتظار می رود هدست اپل هر دو واقعیت افزوده (AR) را با واقعیت مجازی (VR) ترکیب کند و نامگذاری سیستم عامل را برای چنین محصولی مناسب کند.

انتظار می رود هدست اپل “Reality Pro” نامیده شود و شایعات به قیمت اولیه 3000 دلاری اشاره می کنند. به طور طبیعی، این گوشی با سیلیکون سفارشی اپل عرضه خواهد شد، با پردازنده اصلی که انتظار می‌رود با عملکرد تراشه Apple M2 که با رم 16 گیگابایتی همراه با یک پردازنده همراه است، برابری کند. انتظار می رود عمر باتری حدود 2 ساعت با کانکتور MagSafe اختصاصی که برای اهداف شارژ تعبیه شده است، نشان دهد که در نتیجه می توان آن را در حین شارژ استفاده کرد و کانکتور را بدون خطر بیرون کشیدن هدست جدا کرد. می‌توان آن را به جای کنترل‌کننده‌های VR سنتی، با حلقه‌های دیجیتال کنترل کرد و انتظار می‌رود که دارای پیشرفته‌ترین اپتیک‌های مجهز به پنل‌های OLED با وضوح بالا باشد.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین



منبع: https://www.notebookcheck.net/Apple-registers-xrOS-trademark-ahead-of-expected-MR-headset-WWDC-2023-unveiling.717874.0.html

با رونمایی شایعه شده از هدست MR «Reality Pro» اپل، در گوشه و کنار، ظاهر شد که اپل یک علامت تجاری جدید برای «xrOS» به ثبت رسانده است. انتظار می رود رونمایی از هدست و سیستم عامل جدید آن در رویداد WWDC 2023 اپل که ماه آینده برگزار می شود، برگزار شود، جایی که توسعه دهندگان می توانند برای اولین بار از این هدست استفاده کنند و برنامه های جدیدی را که می توانند برای آن ایجاد کنند، شروع کنند. آی تی.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

Apple M2 MacBook Air را از آمازون به قیمت 1199 دلار خریداری کنید.

یک سیب "Reality Pro" رندر هدست بر اساس شایعات  (منبع: آنتونیو د روزا)
رندر هدست اپل “Reality Pro” بر اساس شایعات. (منبع: آنتونیو د روزا)