اچ‌تی‌سی تایید کرد که U23 Pro 5G را در 18 می با قلاب‌های Viverse VR رونمایی خواهد کرد.

HTC از رونمایی از گوشی هوشمند U23 Pro 5G در تاریخ 18 مه خبر داده است. (تصویر: HTC)
HTC از رونمایی از گوشی هوشمند U23 Pro 5G در تاریخ 18 مه خبر داده است. (تصویر: HTC)

انتظار می‌رود HTC U23 Pro 5G به یک پنل AMOLED مجهز شود که دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است، اگرچه جزئیاتی در مورد ابعاد آن هنوز مشخص نشده است. تصاویر فاش شده از دستگاه حاکی از آن است که حداقل سه دوربین اصلی دارد که با دوربین چهارم تکمیل می‌شود، احتمالاً برای عکس‌های ماکرو یا برای تشخیص عمق هنگام گرفتن عکس‌های پرتره. دوربین اصلی از سنسور 108 مگاپیکسلی استفاده می کند در حالی که مشخصات دوربین های باقی مانده در حال حاضر مشخص نیست.

در حالی که برای اطلاع از قیمت و سایر جزئیات باید منتظر عرضه در 18 می باشیم، می دانیم که با باتری 4600 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود و اندروید 13 از قبل بارگذاری شده است.

به گفته a. اچ تی سی قرار است جدیدترین گوشی هوشمند خود را در 18 می عرضه کند توییت از شرکت جدیدترین گوشی این غول گوشی های هوشمند، U23 Pro 5G خواهد بود که در عین حال که به نظر چشمگیر به نظر می رسد، یک گوشی میان رده است. یکی از جنبه‌های جالب اعلامیه راه‌اندازی این است که HTC به فروشگاه اپلیکیشن VR چند پلتفرمی خود که شامل طیف وسیعی از تجربیات و بازی‌های همهجانبه است، متمایل خواهد شد.

باور کنید یا نه، اما اچ تی سی هنوز هم در بازی گوشی های هوشمند کمی نقش دارد. این شرکت در حساب توییتر خود اقدام به انتقاد از U23 Pro 5G کرده است که قبلاً فاش شده بود و قرار است در 18 می رونمایی شود. با نام تجاری Viverse به عنوان بخشی از اعلامیه.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین