آتاری به دلیل ضرر و کاهش بیش از 90 درصدی درآمد، تولید Atari VCS را متوقف کرد

نیمه اول سال عمدتاً به سازماندهی مجدد خط تجارت سخت افزار اختصاص داشت که شامل تعلیق روابط مستقیم تولید سخت افزار است، به ویژه در رابطه با Atari VCS، که یک استراتژی تجاری جدید تا پایان آن اجرا شده است. سال 2022 و در سال 2023 ادامه خواهد داشت.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Atari-ceases-Atari-VCS-manufacturing-citing-losses-and-over-90-revenue-drop.676269.0.html

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7093 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

به عبارت دیگر، آتاری پس از 18 ماه فروش، ترمز VCS را کشیده است. آمارهای فروش اخیر توضیح می دهد که چرا آتاری توجه خود را به جاهای دیگر معطوف کرده است، با کاهش درآمد سخت افزاری و کارتریج VCS از 2.3 میلیون یورو به 0.2 میلیون یورو. آتاری هنوز 1.6 میلیون یورو موجودی VCS و قطعات یدکی دارد، که توضیح می‌دهد چرا «بسته همه‌چیز» در ایالات متحده موجود است و اکنون با تخفیف 239.99 دلار آمریکا.

آتاری شروع به فاصله گرفتن از VCS کرده است، کنسولی که این شرکت سرانجام پس از یک دوره بارداری سه ساله در تابستان 2021 عرضه کرد. در حالی که Atari VCS همچنان قابل سفارش است وب سایت شرکت آمریکایی، در جدیدترین خود وضعیت را روشن کرده است گزارش نتایج نیم ساله:

اگرچه این پایان راه برای کنسول VCS است، آتاری ادعا می کند که در حال بررسی توسعه سخت افزار مکمل جدید است. با این حال، این گزینه ها تنها از طریق قراردادهای مجوز با شرکا مورد بررسی قرار می گیرند. به طور کلی، محصولات جدید با نام تجاری Atari ممکن است سال آینده وارد بازار شوند، اما این ممکن است به لوازم جانبی و سایر لوازم جانبی به جای سخت افزار کنسول جدید محدود شود.