معامله | SSD 2 ترابایتی Crucial P3 Plus NVMe PCIe 4.0 با 34 درصد تخفیف در آمازون دریافت می کند.


آمازون در حال حاضر نوع جادار 2 ترابایتی Crucial P3 Plus PCIe 4.0 SSD را تنها با قیمت 124.99 دلار آمریکا به فروش می رساند (تصویر: Crucial)
آمازون در حال حاضر نوع جادار 2 ترابایتی Crucial P3 Plus PCIe 4.0 SSD را تنها با قیمت 124.99 دلار آمریکا به فروش می رساند (تصویر: Crucial)

با سرعت خواندن متوالی تا 5000 مگابایت بر ثانیه، Crucial P3 Plus یک SSD اولیه عالی در لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های رومیزی مدرن می‌سازد، به خصوص که نسخه بزرگ 2 ترابایتی این درایو سریع NVMe PCIe 4.0 را اکنون می‌توان با قیمت 124.99 دلار آمریکا سفارش داد. آمازون.

شرکت مستقر در آیداهو Crucial یک تولید کننده معروف SSD است، اما برخی از درایوهای NVMe سریع آن می توانند بسیار گران باشند، به خصوص وقتی به مدل های با ظرفیت بالا مانند انواع محبوب 2 ترابایتی نگاه می کنیم. با این حال، Crucial P3 Plus مسلماً یکی از قانع‌کننده‌ترین نسبت‌های قیمت به عملکرد را در بخش PCIe 4.0 ارائه می‌کند و این SSD دقیق اکنون با یکی از پایین‌ترین قیمت‌های خود تا به امروز در آمازون عرضه می‌شود.

این غول تجارت الکترونیک در حال حاضر نسخه 2 ترابایتی SSD فوق الذکر Crucial P3 Plus را تنها با قیمت 124.99 دلار آمریکا به همراه حمل و نقل رایگان به فروش می رساند که در مقایسه با قیمت فهرست رسمی 190 دلار آمریکا، 34 درصد یا 65 دلار تخفیف بزرگ را شامل می شود. به گفته Camelcamelcamel’s ردیاب قیمتاین معامله یکی از پایین‌ترین قیمت‌های آمازون را برای این SSD خاص ارائه می‌کند، و با توجه به اینکه Crucial P3 Plus تنها چند ماه پیش وارد بازار شد، تخفیف بزرگ بسیار قابل توجه است.

Crucial P3 Plus علیرغم قیمت مقرون به صرفه‌اش، می‌تواند به سرعت خواندن متوالی سریع تا 5000 مگابایت بر ثانیه برسد، در حالی که سرعت نوشتن متوالی به 4200 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. متأسفانه، این درایو PCIe 4.0 به اندازه کافی سریع نیست تا بتواند نیازهای SSD رسمی سونی برای پلی استیشن 5 را برآورده کند، اما به گفته برخی تست های زندگی واقعی، باید برای اکثر بازی هایی که در حال حاضر در بازار هستند، اگر نه همه، کاملاً خوب کار کند.

این SSD 2 ترابایتی NVMe همچنین برای گسترش فضای ذخیره‌سازی ناچیز در لپ‌تاپ‌های مدرن یا رایانه‌های شخصی رومیزی مناسب است، اما Crucial P3 Plus به دلیل سازگاری با عقب، در اسلات‌های قدیمی‌تر M.2 با قابلیت PCIe 3.0 نیز کار می‌کند. با تخفیف بیش از 30 درصدی، این معامله SSD در آمازون یک انتخاب مناسب برای خریدارانی است که از بودجه آگاه هستند و نمی‌خواهند پول بیشتری را برای سرعت اضافی خرج کنند که اغلب در استفاده معمولی روزمره قابل توجه نیست.

خرید SSD Crucial P3 Plus با 2 ترابایت ظرفیت ذخیره سازی به قیمت 124.99 دلار آمریکا در آمازون یا بهترین خرید

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Deal-2TB-Crucial-P3-Plus-NVMe-PCIe-4-0-SSD-gets-massive-34-discount-on-Amazon.676276.0.html