Zepp Health در سه ماهه دوم سال 2022 حدود 40 درصد کاهش درآمد داشته است

Zepp Health ODM فناوری تناسب اندام است که مسئول برند محبوب Amazfit است و همچنین ردیاب های تناسب اندام را برای شیائومی می سازد. این شرکت گزارش داده است که درآمدهای سه ماهه دوم سال 2022 (سه ماهه دوم 2022) نسبت به سه ماهه اول 2022 46.4 درصد افزایش یافته است – با این حال، این درآمدها نیز 39.6 درصد نسبت به سه ماهه دوم 2021 کاهش یافته است. این کاهش با اختلال در چرخه محصول عادی آن به دلیل کمبود تراشه و همچنین تحولات سیاسی-اجتماعی رایج مرتبط بود.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Zepp-Health-posts-a-40-drop-in-revenue-for-the-second-quarter-of-2022.643454.0.html