لپ تاپ های بازی و بهره وری MSI 2023: یک جهش کوانتومی در عملکرد و زیبایی شناسی

را MSI Titan GT77 HX 13V واقعا تایتان لپ تاپ های بازی است. Titan GT77 HX با ترکیبی هیجان انگیز از Intel Core i9-13980HX، پردازنده گرافیکی لپ تاپ Nvidia GeForce RTX 4090 و MSI OverBoost Ultra، خطوط بین عملکرد کلاس دسکتاپ و تحرک را محو می کند.

با این حال، فقط مربوط به گیمرها نیست. MSI همچنین تضمین کرده است که مزایای فناوری‌های جدید برای سازندگان محتوا و کسانی که به بهره‌وری روزمره نگاه می‌کنند، به خوبی ترجمه شود.

را MSI Creator Z17 HX Studio تمام خوبی‌های پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل HX و گرافیک‌های Nvidia RTX 40 Series را برای سازندگان در حال حرکت به ارمغان می‌آورد. استودیوی Creator Z17 HX همچنین به همراه قلم MSI 2 ارائه می‌شود که نوشتن و طراحی را شبیه به یک تجربه کاغذ واقعی می‌کند.

چه گیمری باشید که تشنه پیروزی در میدان نبرد است، چه تولیدکننده محتوا که به قدرت نیاز دارد تا خلاقیت‌ها را در هر کجا که الهام می‌گیرد، زنده کند، یا کسی که به دنبال راه‌حلی برای افزایش بهره‌وری روزانه است، لپ‌تاپ‌های MSI جدید 2023 دارای پیشنهاد عالی برای هر بودجه


منبع: https://www.notebookcheck.net/MSI-2023-Gaming-and-Productivity-Laptops-A-quantum-leap-in-performance-and-aesthetics.686061.0.html

MSI Modern 14 بسیار دوست داشتنی اکنون در رنگ های دیگری در دسترس است – رز بژ مدرن 14 و یک ستاره آبی مدرن 15 که با شخصیت شما طنین انداز می شود و به شما کمک می کند کار خود را با قدرت انجام دهید.

سری MSI Stealth متشکل از استودیو Stealth 14، استودیو Stealth 16، و Stealth 17 Studio، عملکرد پیشرو در کلاس را در یک شاسی نازک و سبک از آلیاژ منیزیم ارائه می دهد. سری Stealth MSI یک درمان صوتی و بصری است و از خنک کننده اتاق بخار برای اطمینان از عملکرد CPU و GPU همیشه استفاده می کند.

طراحی شده توسط هنرمند مفهومی Paul Cheptea، MSI Cyborg 15 روح گیمرهای روزمره را با بهترین اجزای کلاس و صفحه نمایش سریع 144 هرتز تجسم می دهد.

سری MSI Raider GE که شامل Raider GE68 HX 13V و Raider GE78 HX 13V، استانداردی را برای لپ تاپ های بازی پرچمدار اصلی تعیین می کند. اکنون سری Raider GE با یک شاسی بازطراحی شده با جلوه‌های Mystic Light همهجانبه، از فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند فناوری تقویت تطبیقی ​​اینتل (ABT) و تقویت سرعت حرارتی (TVB)، نمایشگرهای QHD+ 240 هرتز و یک سوئیچ MUX اختصاصی برای پردازنده گرافیکی مجزا بهره می‌برد.

سری MSI Prestige امسال به‌روزرسانی قابل‌توجهی در سری H دریافت می‌کند و اکنون در طیف وسیعی از اندازه‌های نمایشگر از 13 تا 16 اینچ در دسترس است. را استودیو پرستیژ 16 حتی شامل گرافیک Nvidia RTX 40 Series است تا به جرقه خلاقیت شما در حرکت کمک کند.