افشاگران به عرضه زودتر از حد انتظار برای Samsung Galaxy S23، Galaxy S23 Plus و Galaxy S23 Ultra اشاره می کنند.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7093 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

سرانجام افشاگران تاریخ دقیقی را برای عرضه سری گلکسی اس 23 به اشتراک گذاشتند. طی چند هفته گذشته، بسیاری از منابع پیشنهاد کرده‌اند که گوشی‌های هوشمند پرچمدار بعدی سامسونگ در هفته اول فوریه وارد بازار خواهند شد، که در سال کمی زودتر از سری فعلی گلکسی S22 خواهد بود. به قول امثال @AhmedQwaider888 و @UniverseIce، ممکن است کمتر از شش هفته منتظر ورود گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا باشیم.

به طور خاص، این زوج ادعا کردند که سامسونگ رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود را برای 1 فوریه تعیین کرده است، و به سایر OEM های اندروید فرصت کمی می دهد تا اولین کسانی باشند که گوشی های هوشمند با برند Snapdragon 8 Gen 2 را در سطح جهانی عرضه می کنند. به نظر می رسد سری گلکسی اس 23 دارای اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک شده نیز باشد که به طور بالقوه برتری آن را نسبت به شیائومی 13، شیائومی 13 پرو و ​​سایرین دارد.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Leakers-point-to-earlier-than-expected-launch-for-Samsung-Galaxy-S23-Galaxy-S23-Plus-and-Galaxy-S23-Ultra.676262.0.htmlبر اساس شایعات قبلی، سامسونگ میزبان رویداد معرفی سخت افزار در سانفرانسیسکو خواهد بود. در حالی که این شرکت اکنون به رویدادهای حضوری بازگشته است، باید در کانال های رسانه های اجتماعی در سطح جهانی نیز به صورت زنده پخش شود. به طور معمول، سامسونگ خطوط دیگر محصولات را در طول یک رویداد Galaxy Unpacked، مانند هدفون ها و لپ تاپ ها، تازه می کند. با وجود همه نشانه‌هایی که به تولیدکنندگان نشان می‌دهد که لپ‌تاپ‌های نسل سیزدهم اینتل Core و AMD Ryzen 7000 را در جریان نمایشگاه CES 2023 نشان می‌دهند، ما گمان می‌کنیم که سامسونگ تا اول فوریه صبر می‌کند تا Core i7-13700H اینتل و لپ‌تاپ NVIDIA GeForce RTX 4050 را معرفی کند. ماه گذشته.