OnePlus 11 در سال 2023 بر روی عملکرد برتر دوربین تمرکز خواهد کرد


“وان پلاس 11”. (منبع: OnLeaks v Smartprix)

مدل رده بالای 10 پرو گوشی هوشمند OnePlus در سال 2022 با یک بحران دوام بالا مواجه شد. اکنون، به گفته یک منبع آگاه، این برند با انتخاب مواد درجه یک بیشتر برای ساخت 11 محصول خود، هیچ شانسی برای تکرار در سال آینده ندارد. پیگیری. پس از آن، دوربین های عقب آن هنوز هم به این ارتقا عمل نمی کنند.

پیش‌بینی می‌شود که وان‌پلاس تنها ۱ گوشی هوشمند پرچم‌دار به نام ۱۱ را در اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه کند، حتی اگر سلف احتمالی آن ۱۰ پرو نام داشت. با این حال، با توجه به رندرهایی که شباهت ظاهری بین این دو دستگاه را نشان می دهد، ممکن است یک نگرانی ثانویه باشد.

فاش‌های «11» دستگاهی را نشان می‌دهد که از پشت بسیار یادآور 10 Pro است، که ممکن است حاکی از این باشد که آیا این دستگاه مشکلات ساختاری معروف پرچمدار 2022 را به ارث برده است یا خیر. با این حال، با توجه به اطلاعات به طور معمول قابل اعتماد ایستگاه چت دیجیتالوان پلاس با ارتقاء پنل پشتی پرچمدار نسل بعدی خود از شیشه به سرامیک با این مشکل مقابله کرده است.

گمان می‌رود که این ماده معمولی فوق‌العاده با یک صفحه نمایش 6.7 اینچی 2K OLED، حداکثر 16 گیگابایت رم و آخرین نوع حافظه داخلی استاندارد UFS 4.0 در OnePlus 11 به آن ملحق شود.

پس از آن، تصور می‌شود که این مشخصات توسط دوربین‌های پشتی تنظیم می‌شوند که ممکن است ضعیف باشند، به خصوص در مقایسه با آنچه که پرچمدار اندرویدی خواهرش، OPPO Find X6 Pro ممکن است قادر به انجام آن باشد.

این ممکن است کمی طعنه آمیز باشد، به خصوص که 11 همچنین آخرین پرچمدار OnePlus است که شانس بهره مندی بالقوه از برند Hasselblad را دارد.

یک OnePlus 10T را بخرید آمازون

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/OnePlus-11-will-focus-on-a-premium-build-over-camera-performance-in-2023.669424.0.html