یکی از شکایات UI 5.1 با مشکلات و نگرانی‌های مربوط به عمر باتری دستگاه‌های قدیمی‌تر همراه است

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/One-UI-5-1-complaints-stack-up-with-bugs-and-battery-life-concerns-for-older-devices.696107.0.htmlمتأسفانه، تجربه نرم‌افزاری برای برخی ناسازگار بوده و لزوماً به نرمی سری Galaxy S23 نیست. مطابق با 9to5Google، شکایات در مورد مشکلات مختلفی که با ارتقا از One UI 5.0 به One UI 5.1 تجربه شده اند، در حال افزایش است. ظاهرا دستگاه‌هایی مانند Galaxy S22 Ultra نسبت به نسخه‌های قبلی One UI یا نسخه‌های قبلی One UI عمر باتری به‌طور قابل توجهی کوتاه‌تر دارند. همچنین، گزارش‌های دیگری از افزایش دما وجود دارد، اگرچه ممکن است به این دلیل باشد که One UI 5.1 به طور خودکار حالت حداکثر عملکرد را فعال می‌کند.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7396 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

سامسونگ اخیراً شروع به توزیع One UI 5.1 برای تلفن های هوشمند قدیمی کرده است. در ابتدا، به روز رسانی سیستم عامل بدون اخطار وارد شد. اگرچه سامسونگ در نهایت اعلام کرد که چه تغییراتی را در One UI 5.0 ایجاد کرده است. به طور خلاصه، سامسونگ One UI 5.1 را در کنار سری Galaxy S23 ارائه کرد که در حال حاضر تنها دستگاه هایی هستند که با سیستم عامل جدید عرضه می شوند. با این حال، سری گلکسی اس 20، گلکسی اس 21 و گلکسی اس 22 قبلاً One UI 5.1 را دریافت کرده اند، همانطور که Galaxy Z Flip4 و Galaxy Z Fold4 نیز دریافت کرده اند.

علاوه بر این، سایر کاربران مشکلاتی را در مورد روتین های Bixby، صفحه کلید سامسونگ، پالت رنگ و حتی نام دستگاه گزارش کرده اند. احتمالاً سامسونگ این مشکلات را با وصله‌های بعدی که تمایل دارد به صورت ماهانه منتشر کند، برطرف خواهد کرد. در حال حاضر، ممکن است عاقلانه باشد که روی One UI 5.0 منتظر بمانید تا سامسونگ اشکالات برجسته را برطرف کند.