گوگل پیکسل 6A با بیش از 21 میلیون رای به عنوان بهترین گوشی هوشمند دوربین جهان در تست کور انتخاب شد.

مسلماً اطلاعات زیادی برای باز کردن بسته بندی وجود دارد و خوانندگان با تماشای ویدیوی تعبیه شده در انتهای مقاله به بهترین وجه خدمت می کنند. با این حال، خلاصه داستان نسبتاً ثابت است: کاربران تصاویری را که روشن بودند، اما نه خیلی روشن، و تاریک ترین تصاویر را کمتر دوست داشتند. در حالی که پیکسل‌ها قابلیت‌های دوربین فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشته‌اند، گوگل به دلیل مدیریت رنگ‌های پوست تیره‌تر مورد تحسین قرار گرفته است. تکنولوژی Real Tone به طور کلی به عنوان بهترین در کلاس در نظر گرفته می شود. این نتایج آزمایش این را تأیید می کند.

ریچی راکس
ریچی راکس – نویسنده ارشد فناوری – 2508 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2017

همانطور که در چند سال گذشته عادی شده است، مارکز براونلی، یوتیوبر، مجدداً یک مقایسه تست کور گسترده در بین محبوب ترین تلفن های هوشمند دوربین موجود در بازار ایجاد کرده است که نتایج نسبتاً باورنکردنی دارد. تکرارهای قبلی این مسابقه در توییتر برگزار شده بود، اما آزمون امسال در یک وب سایت میزبانی شد و امکان کیفیت تصویر بهتر و رای بیشتر را فراهم کرد.

آزمایش کور صدها تصویر را در سه دسته ارائه کرد: استاندارد، کم نور و پرتره. با استفاده از سیستم ELO برای رتبه‌بندی، نتایج قطعی بود: Google Pixel 6A به طور مداوم بهترین عکس‌ها را ارائه می‌دهد. یا، حداقل، تصاویری که مخاطبان رای دهنده بیشتر پسندیده بودند. پیکسل 6A اول شد، پیکسل 7 پرو و ​​سپس ایسوس زنفون 9. گلکسی اس 22 اولترا در جایگاه پنجم قرار گرفت. آیفون 14 پرو هفتم

من فناوری را دوست دارم، ساده است. نصف وقت، می‌توانی مرا در حال نوشتن نسخه‌های فروش بداخلاق بگیری. بقیه زمان ها، یا خوانندگان را در جریان آخرین اتفاقات دنیای فناوری موبایل قرار می دهم یا فوتبال تماشا می کنم. من قبل از پیوستن به تیم Notebookcheck در سال 2017، چند سال به عنوان ژورنال و نویسنده محتوای آزاد کار کردم. در صورت تمایل، در توییتر یا Reddit از من سؤال بپرسید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Google-Pixel-6A-crowned-as-world-s-best-camera-smartphone-in-blind-test-with-over-21-million-votes.676991.0.htmlبا توجه به اینکه تکرارهای قبلی این آزمایش نیز شاهد برتری تلفن‌های پیکسل بوده است، داده‌های تجربی در سری گوشی‌های هوشمند پیکسل گوگل بهترین هستند – حداقل از نظر زیبایی‌شناسی تصویر صرفاً. Pixel 6A همچنان به همین روند ادامه می‌دهد و معمولاً می‌توان آن را با قیمت کمتر از 400 دلار خریداری کرد. چه چیزی را دوست ندارد؟