کوالکام پلتفرم جدیدی را معرفی کرد که دارای امتیاز برای افزایش برد و کاهش هزینه نصب mmWave 5G است.


کوالکام جدیدترین mmWave 5G خود را معرفی کرد.  (منبع: کوالکام)
کوالکام جدیدترین mmWave 5G خود را معرفی کرد. (منبع: کوالکام)

کوالکام پلتفرم جدید Compact Macro 5G RAN خود را به عنوان راهی برای افزایش جذب mmWave 5G معرفی می کند، که ممکن است در حال حاضر به دلیل هزینه های ایجاد یک شبکه مبتنی بر آن نوع داده تلفن همراه، مانع از آن شود. غلظت بالایی از ایستگاه های پایه برای پوشش یک منطقه معین. پلتفرم جدید با افزایش بیش از 200 درصدی دامنه در مقایسه با نسخه قبلی خود، آنها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

5G جدیدترین استاندارد داده تلفن همراه است که در چند سال گذشته برای بسیاری از OEM های دستگاه های شخصی تلاش زیادی برای ارتقاء داده شده است، زیرا دسترسی به سرعت های چند گیگابیتی و اتصال قابل اطمینان تر و پهنای باند بالاتر را فراهم می کند. با این حال، به نظر می رسد این تبلیغات همه چیز را دارد از پوشش در آمدن در حال حاضر سریع، به عنوان علاقه مندان به فن آوری برجسته تر محتوا سازندگان ظرفیت آن را برای عمل نکردن به وعده خود در شکل کنونی آن مشاهده کنید.

حتی کوالکام، یکی از حامیان اصلی فناوری 5G، اکنون اذعان می‌کند که واقعاً می‌تواند برای هر نهادی که بخواهد آن را بپذیرد، از جمله شرکت‌های مخابراتی یا شرکت‌های مشابه، به ویژه در مورد mmWave 5G که اغلب به عنوان جایگزین ایده‌آل برای خط ثابت معرفی می‌شود، هزینه تمام شود. پهنای باند.

با این حال، OEM در حال حاضر اصرار دارد که پلتفرم جدید Compact Macro 5G RAN (یا شبکه دسترسی رادیویی) آن اینجاست تا این مشکلات را حل کند. کوالکام ادعا می کند که بسته است “256 عنصر آنتنبرای افزایش توان تابشی مؤثر همسانگرد (EIRP یا «محدوده») در هر ایستگاه پایه تا 60 دسی بل میلی‌وات (dBm) یا تا 2.4 برابر نسل قبلی خود.

بر این اساس، کوالکام تخمین می زند که یک شرکت ممکن است پس انداز کند حداکثر تا 50٪ تعداد ایستگاه های پایه ای که باید بخرند، تا زمانی که هر یک به یکی از سکوهای جدید خود مجهز باشد. OEM پیش بینی می کند که نمونه هایی را برای خریداران بالقوه در سه ماهه اول سال 2023 ارسال کند.

یک موتورولا Moto G31 بخرید آمازون

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Qualcomm-announces-a-new-platform-rated-to-boost-range-and-reduce-costs-for-mmWave-5G-installs.673103.0.html