سیستم هشدار کرب Brandmotion 5000-CA5 Curb Alert PRO را در آمازون دریافت کنید
کاهش هزینه 144 دلاری سنسور اولتراسونیک تسلا منجر به شکاف عملکرد پارکینگ برای مالکان جدید ناامید می شود.
فقدان سنسورهای پارک ساده در دستههای جدید خودروهای برقی گرانقیمت آن و هیچ جایگزینی که قبل از حذف آنها منتشر نشده است، نمیتواند برای کاهش معیارهای وفاداری به برند خوب باشد.
برای مدت کوتاهی در طول این انتقال، خودروهای تسلا ویژن که به USS مجهز نیستند با برخی از ویژگیهای موقتاً محدود یا غیرفعال تحویل داده میشوند، از جمله:
- کمک پارک: هنگامی که وسیله نقلیه کمتر از 5 مایل در ساعت حرکت می کند، اشیاء اطراف را به شما هشدار می دهد.
- Autopark: به طور خودکار در فضاهای پارکینگ موازی یا عمود مانور می دهد. احضار: به صورت دستی وسیله نقلیه خود را از طریق برنامه تسلا به جلو یا عقب حرکت می دهد.
- فراخوان هوشمند: وسیله نقلیه شما را از طریق برنامه تسلا به مکان یا مکان دلخواه شما هدایت می کند. در آینده ای نزدیک، هنگامی که این ویژگی ها به عملکرد برابر با وسایل نقلیه امروزی دست پیدا کنند، از طریق یک سری به روز رسانی نرم افزاری فرا-هوا بازیابی خواهند شد.
دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانههای اپل و زمان پیکسلسازیشده نینتندو، مورد علاقهی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانههای شخصی و کنسولها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.
منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-s-144-ultrasonic-sensor-cost-savings-lead-to-a-parking-functionality-gap-for-frustrated-new-owners.673111.0.html
سودآورترین خودروساز جهان با حذف سنسورهای اولتراسونیک حدود 144 دلار در هر خودرو صرفه جویی کرد، اما، متأسفانه، حتی اگر تنها اتکا به دوربینها برای Park Assist بدون عیب و نقص کار کند، این ویژگی هنوز در بخش نرمافزاری چیزها وارد نشده است. تسلا به مالکان آینده هشدار می دهد این که چندین چیز در راه حل فقط چشم انداز آن در دوره انتقال وجود ندارد، هرچند:
با این حال، این امر باعث میشود خریداران تسلا که خیلی از هوسهای سازنده خودروهای الکتریکی پیروی نمیکنند، متعجب شوند و متوجه شوند که پس از تحویل گرفتن از یکی از دستههای جدید، باید به عقل سلیم و چشمان خود در هنگام پارک کردن تکیه کنند. که سنسور پارک نصب نشده است. همانطور که میتوان بدون حسگرهای اولتراسونیک انتظار داشت، سیستم نمیتواند اشیایی را که در پایین قرار گرفتهاند، مانند تودهای از برف در ویدیوی آزمایشی زیر تشخیص دهد، و نمیتواند در حین پشتیبانگیری از خودروی دیگر هشدار دهد، زیرا مالکان هنوز هم باید منتظر یک تعمیر نرم افزاری برای آن باشید.
تسلا اخیراً سنسورهای پارک اولتراسونیک را از دسته خودروهای جدید خود حذف کرده است، آخرین جزء باقی مانده برای اسکن محیط اطراف خودروهایش که بخشی از راه حل خودران فقط دوربین تسلا ویژن نیست. پیش از این، بوت خودروهای خود را به LiDAR داده بود، و متقاعد شده بود که Autopilot و ویژگی پرداختی Full Self-Driving Beta تنها با مجموعه ای از دوربین های با وضوح بالا می توانند همه این کارها را انجام دهند.
امیدواریم این اصلاح در چند هفته آینده با بهروزرسانی بسیار تبلیغ شده تکپشته FSD v11 انجام شود که باید رانندگی خودکار واقعی وعده داده شده ایلان ماسک را به ارمغان بیاورد که تسلا نمیتواند یا نمیتواند برای آن تأییدیه نظارتی دریافت کند. تسلا مزیت بینظیری از پایگاه داده نقشهبرداری دارد که اطلاعات بلادرنگ را از رانندگان واقعی برای میلیونها مایل جمعآوری میکند – چیزی که هیچ خودروساز دیگری نمیتواند به زودی آن را تکرار کند – بنابراین غرور او برای اصرار بر راهحلی که فقط دوربین دارد ممکن است باشد. تضمین شده است.