کاهش قیمت عظیم Sony Xperia 1 IV به شایعات مبنی بر اینکه Xperia 1 V ممکن است با برچسب قیمت Samsung Galaxy S23 Ultra مطابقت داشته باشد اعتبار می بخشد.

دنیل آر دیکین
دانیل آر دیکین – مدیر اخبار و مجله – 2932 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2012

تأیید شده است که Sony USA قیمت Xperia 1 V را به همان سطح S23 Ultra تغییر می دهد. این به معنای کاهش قابل توجه قیمت نسبت به مدل قبلی، حداقل در ایالت ها است. [sic]

علاقه من به فناوری پس از معرفی یک کامپیوتر خانگی Atari 800XL در اواسط دهه 1980 آغاز شد. من به خصوص از نوشتن در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی، شایعات قانع کننده و نشت های جالب مرتبط با فناوری لذت می برم. من دارای مدرک روابط بین الملل و مطالعات استراتژیک هستم و خانواده، خواندن، نوشتن و سفر را از علایق اصلی زندگی خود می دانم. من از سال 2012 با Notebookcheck هستم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Huge-Sony-Xperia-1-IV-price-cut-gives-credence-to-rumor-that-Xperia-1-V-may-match-Samsung-Galaxy-S23-Ultra-price-tag.688098.0.html

اخیراً برخی اخبار و شایعات مبهم سونی Xperia 1 V منتشر شده است و یکی از جدیدترین آنها مربوط به برچسب قیمت بالقوه است. قبلاً گزارشی در مورد قیمت Xperia 1 V منتشر شده بود، با پستی که نشان می‌داد «هزینه‌های تولید» پایین‌تر به این معنی است که سونی این گزینه را دارد که Xperia 1 2023 را با نقطه شروع ارزان‌تری عرضه کند. برای کسانی که نمی دانند، مسلماً بدترین جنبه در مورد هر پرچمدار ممتاز Xperia قیمت غیرقابل اجتناب آن است. با این حال، یک شایعه جدید ادعا می کند که سونی ایالات متحده آمریکا می خواهد «همان سطح S23 Ultra» را هدف قرار دهد، که احتمالاً به معنای کاهش قیمت برای آن بازار خاص است.

پوستر این ادعای قیمت (ظاهراً از طریق Reddit SumahoDigest، حتی تا آنجا پیش می رود که می گوید تغییر قیمت “تأیید شده است”. این موضوع این سوال را مطرح می‌کند که مدیران سونی ایالات متحده چگونه از قیمت‌های رسمی سری گلکسی S23 سامسونگ اطلاع دارند، اما احتمالاً فعلاً مانند بقیه شایعات و درزهای اطلاعاتی را خوانده‌اند. انتظار می‌رود که Galaxy S23 Ultra قیمت اولیه 1199.99 دلاری داشته باشد، که در مقایسه با Sony Xperia 1 IV که با قیمت 1599.99 دلار آمریکا عرضه شد، بسیار مقرون به صرفه به نظر می‌رسد. اگر سونی می‌خواهد در بازار رقابتی باقی بماند و گوشی‌های هوشمند تماشایی خود را در اختیار بیشتری قرار دهد، باید از عرضه Xperia 1 V با قیمت بسیار بالا خودداری کند.

Sony Xperia 5 IV را در آمازون بخرید