کانسپت شیائومی Redmi K60 طراحی ویترینی از مدل جهانی POCO F5 را ارائه می دهد

همانطور که تصاویر کامل زیر نشان می دهد، شیائومی ادعا می کند که Redmi K60 دارای صفحه نمایش تخت با دوربین جلوی سوراخ مرکزی و حاشیه های باریک است. دومی نیز تقریباً متقارن به نظر می رسد، اگرچه به نظر می رسد که چانه نمایشگر ضخیم تر از قاب بالایی است و فقط دو طرف آن با یکدیگر مطابقت دارند. علاوه بر این، شیائومی ادعا می کند که Redmi K60 دارای قاب تخت است که شبیه به Xiaomi 13، و همچنین سری iPhone 14 و Nothing Phone (1) است. احتمالاً بقیه سری Redmi K60 نیز شبیه این مدل پایه خواهند بود.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Redmi-K60-concept-renders-showcase-design-of-global-POCO-F5-model.669747.0.htmlالکس آلدرسون

الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 6904 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

شیائومی رندرهای مفهومی Redmi K60 را منتشر کرده است، یکی از چندین گوشی هوشمندی که شیائومی قرار است امسال تحت پرچم Redmi K60 عرضه کند. متأسفانه، مشخص نیست که آیا این تصاویر بر اساس رندرهای CAD لو رفته هستند یا ترکیبی از نشت های قبلی هستند. با این حال، آنها باید تصوری از آنچه که از گوشی‌های هوشمند پرچمدار بعدی شیائومی ردمی می‌آیند ارائه دهند.

علاوه بر این، Redmi K60 دارای سه دوربین در پشت است که در یک محفظه دوربین کمی کوچکتر از Redmi K50 قرار گرفته اند. مطابق با شیائومیRedmi K60 به عنوان POCO F5 با انواع ربات شامل چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 و صفحه نمایش AMOLED با فرکانس 120 هرتز و 1440p به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر، انتظار می‌رود شیائومی گوشی‌های Redmi K60 و POCO F5 را در اوایل سال 2023 معرفی کند.