“کانسپت دو” وان پلاس در نمایشگاه MWC 2023 معرفی می شود


مفهوم یک.  (منبع: OnePlus)
مفهوم یک. (منبع: OnePlus)

OnePlus یک گوشی هوشمند پرچمدار اندرویدی جدید دارد که می تواند در کنگره جهانی موبایل بعدی شرکت کند. با این حال، اکنون گفته می شود که OEM برای نمایشگاه تجارت بین المللی بعدی خود فراتر از دستگاه های فعلی است. در حال حاضر گفته می‌شود که شامل دنباله‌ای از نمونه اولیه تلفن هوشمند Concept One است که چند سال پیش در نمایشگاه CES حضور داشت.

وان پلاس مدت ها قبل از آغاز نمایشگاه MWC 2023، عرضه بین المللی خود را برای جدیدترین گوشی هوشمند پریمیوم خود برنامه ریزی کرده است، اما همچنان احتمالاً نسل سوم پرچمدار با نام تجاری هاسلبلاد را به نمایشگاه بزرگ ارائه خواهد کرد. با این حال، طبق یک نکته جدید، OEM ممکن است چیزهای جدیدتری نیز برای نمایش داشته باشد.

این شرکت کانسپت وان را با ایده خود در مورد دوربین گوشی هوشمند در آینده در CES 2020 رونمایی کرد. این کانسپت می‌توانست دوربین‌های پشتی خود را به‌عنوان یک صفحه خالی از شیشه‌ی سیاه پنهان کند – اگرچه پرچمداران دنیای واقعی مانند 11 وارد بازار شدند. در عوض یک جهت کاملا متفاوت و پیرو روند.

شاید نمونه اولیه بعدی این شرکت تصویر بهتری از پیاده سازی در دستگاه هایی مانند «12» یک روزه داشته باشد. افشاگر قابل اعتماد مکس جامبور ادعا می کند که به عنوان اولین نمایش داده خواهد شد مفهوم دو (با وجود وجود تغییر رنگ 8T از تیم داخلی گائودی) در MWC 2023.

اگر چنین باشد، فناوری الکتروکرومیک بیشتری می‌تواند برای نمونه اولیه شایعه‌ای در کار باشد. از سوی دیگر، OnePlus اکنون ممکن است به لطف OPPO مادر خود، زمینه ای برای تحقیق و توسعه تلفن های هوشمند تاشو داشته باشد، البته اگر برای دستگاه های رول یا بدون قاب نیز نباشد.

تعدادی OnePlus Buds Pro در آمازون بگیرید

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/OnePlus-Concept-Two-to-be-revealed-at-MWC-2023.685176.0.html