چراغ کف IKEA SYMFONISK با بلندگوی Wi-Fi که با راه اندازی Sonos طراحی شده است

این محصول دارای یک بلندگوی مشکی است که در بالای یک قاب مشکی با سایه خیزران بامبو نصب شده است. ابعاد لامپ بلندگو 15 × 15 × 54 اینچ (~ 381 × 381 × 1372 میلی متر) است و دارای سیم 138 اینچی (~ 351 سانتی متر) است. در حال حاضر می توانید لامپ کف IKEA SYMFONISK با بلندگوی Wi-Fi را با قیمت 259.99 دلار آمریکا خریداری کنید. این آخرین محصول در محدوده SYMFONISK است. اوایل این ماه، IKEA بلندگوی هوشمند SYMFONISK / FREKVENS را با چراغ راه اندازی کرد. دو مدل با نورافکن یا مکعب LED ماتریسی موجود است و می‌توانید الگوی نور را با موسیقی خود همگام کنید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/IKEA-SYMFONISK-Floor-lamp-with-Wi-Fi-speaker-designed-with-Sonos-launches.674783.0.html

برای ایجاد صدای استریو می توانید دو لامپ کف SYMFONISK یا هر بلندگوی Wi-Fi دیگری در محدوده را جفت کنید. همچنین می‌توانید چندین دستگاه از جمله سایر محصولات Sonos را برای پخش جریانی یک موسیقی در اتاق‌های مختلف پیوند دهید. اتصال Wi-Fi به شما امکان پخش بدون وقفه را می دهد و به شما امکان می دهد تلفن یا رایانه لوحی متصل خود را در خانه حرکت دهید و تماس های تلفنی دریافت کنید. به علاوه، این دستگاه از Apple AirPlay 2 و Spotify Connect پشتیبانی می کند. شما می توانید بلندگو را از طریق اپلیکیشن Sonos S2 کنترل کنید و این شرکت قول به روز رسانی نرم افزاری را برای این گجت داده است.

را چراغ کف IKEA SYMFONISK با بلندگوی Wi-Fi وارد آمریکا شده است. اسپیکر هوشمند که با همکاری Sonos طراحی شده است، یک تجربه صوتی 180 درجه را ارائه می دهد. Ikea پیشنهاد می کند که این دستگاه در فضا صرفه جویی می کند و راهی برای پنهان کردن فناوری در خانه شما فراهم می کند.