سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX در حالی که در حال حاضر در زندان سخت باهامیا بازداشت است، با 115 سال زندان در ایالات متحده مواجه است.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

علاقه من به فناوری پس از معرفی یک کامپیوتر خانگی Atari 800XL در اواسط دهه 1980 آغاز شد. من به خصوص از نوشتن در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی، شایعات قانع کننده و نشت های جالب مرتبط با فناوری لذت می برم. من دارای مدرک روابط بین الملل و مطالعات استراتژیک هستم و خانواده، خواندن، نوشتن و سفر را از علایق اصلی زندگی خود می دانم. من از سال 2012 با Notebookcheck هستم.

سلب مسئولیت: اطلاعات گزارش شده در اینجا نباید به عنوان مبنایی برای هرگونه تصمیم سرمایه گذاری شخصی استفاده شود. Notebookcheck ارز دیجیتال، NFT یا سایر مشاوره های تجاری، سرمایه گذاری یا مالی ارائه نمی دهد.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Former-FTX-CEO-Sam-Bankman-Fried-faces-up-to-115-years-of-jail-time-in-the-US-while-currently-detained-in-tough-Bahamian-prison.674769.0.html

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین