پیش نمایش رسمی OnePlus 11R و Ace 2 قبل از عرضه تقریباً همزمان


Ace 2 و 11R در آخرین تیزرهای رسمی خود بالاخره نشان دادند که به ترتیب نسخه های بازار چین و هند همان گوشی هوشمند OnePlus هستند.

این دستگاه‌ها در حال حاضر حتی قرار است با همان رنگ سبز کم‌رنگ جدید عرضه شوند، حداقل با یک گزینه مشکی اضافی در قاب Ace 2. آنها همچنین در حال حاضر به عنوان متمرکز بر عملکرد، با یک سفارش جانبی از “گزینه مقرون به صرفه” در جدیدترین تیزرهای خاص هند، تبلیغ می شوند.

برای این منظور، 11R اکنون به طور رسمی با فرکانس 120 هرتز معرفی شده است.سوپر سیالصفحه نمایش، با همان باتری 5000 میلی آمپری 100 واتی برادر پرچمدار خود روشن می شود. با این حال، کسانی که به چیزی مانند LTPO امیدوار هستند ممکن است ناامید شوند، زیرا OnePlus اکنون پذیرفته است که پنل به جای آن با فناوری LTPS هزینه ها را کاهش می دهد.

در واقع، اکنون به طور رسمی قرار است به عنوان یک “ADFR 2.0صفحه‌نمایش که مستلزم سازگاری‌های قدیمی‌تر با نرخ فریم 40-120 هرتز است (که توسط نسخه‌ای از OxygenOS که برای آخرین ویژگی موتور بازی Hyperboost مجهز به GPA 4.0 OEM کنترل می‌شود) به جای سوئیچینگ تطبیقی ​​جدیدتر و پیشرفته‌تر 1-120 هرتز.

OnePlus ادعا می کند که صفحه نمایش 11R خواهد بود “هایپر تاچبا این وجود، یک کلمه کلیدی جدید که ممکن است به نرخ نمونه برداری لمسی بالا یا کاهش نور PWM به روز اشاره کند.

این ویژگی‌ها ممکن است به تمایز بیشتر دستگاه جدید از 10T کمک کند، زیرا اکنون مشخص شده است که آنها دارای همان SoC هستند.

آنها ممکن است همان مشخصات رم و حافظه داخلی را نیز داشته باشند، اگرچه OnePlus 11R را مجهز کرده است.RAM-Life“، یک برداشت تقویت شده با هوش مصنوعی در مورد تخصیص مجدد RAM نیز در پرچمدار 11 یافت می شود.

از قضا، Ace 2 و 11R هنوز نمایشگرهای خود را در هیچ یک از تیزرهای تقریباً یکسان خود به نمایش نگذاشته اند، بنابراین آتش گمانه زنی ها مبنی بر اینکه ممکن است به رزولوشن 1.5K برای اولین بار در برند تبدیل شود را حفظ کرده اند.

Ace 2 اولین بار خواهد بود که آن را برای همیشه عرضه می کند، زیرا در تاریخ 7 فوریه 2023 در ساعت ساعت 14:30 (07:30 CET/12:00 IST) در پکن، در حالی که 11R اواخر همان روز در 19:30 IST در کنار بقیه محصولات جدید OnePlus که برای بازارش کاهش یافته است، شامل پرچمدار 11 می شود.

نمی توانید صبر کنید؟ 10T را در آمازون انتخاب کنید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/OnePlus-11R-and-Ace-2-officially-previewed-ahead-of-nearly-simultaneous-launch.688261.0.html