پنکه گردنی JisuLife Pro3 با یونیزر یکپارچه اکنون با قیمت 130 دلار آمریکا ارسال می شود، اما اندازه بزرگ ممکن است برخی از کاربران را منصرف کند.

متأسفانه، Pro3 به دلیل عملکرد جدید یونیزه کننده یکپارچه، احتمالاً بزرگتر از Pro1 S است. وزن 435 گرمی آن لزوماً سنگین نیست، اما مطمئناً به ویژه هنگامی که با مشخصات کلی ضخیم تر دستگاه ترکیب می شود، قابل توجه است. سطح راحتی می تواند یک کیسه مخلوط برای دوره های طولانی استفاده باشد.

اگر اندازه حجیم یا فن با صدای بلند شما را منصرف نمی کند، همه چیز دیگر در مورد Pro3 از کیفیت ساخت گرفته تا دکمه های بصری کاربر و عمر باتری طولانی بسیار عالی است. ما می‌توانیم تقریباً نیم روز استفاده در تنظیم 50 درصد با یونیزر فعال داشته باشیم، در حالی که پورت USB-C داخلی شارژ را با تقریباً هر شارژر تلفن هوشمندی سریع و آسان می‌کند.


منبع: https://www.notebookcheck.net/JisuLife-Pro3-neck-fan-with-integrated-ionizer-now-shipping-for-US-130-but-the-bulky-size-may-deter-some-users.736178.0.html

از معایب دیگر می توان به لولاهایی اشاره کرد که اگر هنگام قرار دادن پنکه گردن مراقب نباشید، می توانند به راحتی مو یا گردن شما را نیشگون بگیرند. صدای فن نیز می تواند بسیار بلند باشد، به خصوص در داخل خانه، اما در هنگام استفاده از دستگاه در محیط های بیرونی، این مسئله نباید مشکل ساز باشد. با این وجود، فن با صدای بلند گوش دادن به موسیقی را هنگام ورزش یا کار دشوارتر می کند.