بازار رایانه های شخصی موبایل OLED تا سال 2030 تا 34 درصد رشد خواهد کرد

آیپد پروهای OLED اپل که شایعه شده اند حتی در اینجا نیستند، اما در حال حاضر با توانایی افزایش تقاضا برای سایر پنل های ساخته شده از همان مواد صفحه نمایش محبوب ساخته شده برای تبلت ها یا لپ تاپ هایی که برای رقابت با آنها عرضه می شوند، اعتبار دارند. پیش‌بینی می‌شود که رشد حاصل از بخش آنها در هشت سال آینده به طور کلی از رشد بازار OLED پیشی بگیرد.




منبع: https://www.notebookcheck.net/OLED-mobile-PC-market-slated-to-grow-by-up-to-34-by-2030.736177.0.html

آخرین داده‌های بازار نشان می‌دهد که جذب OLED برای تلفن‌های هوشمند و تلویزیون‌ها در مقایسه با روزهای اوج مربوط به آنها در اوایل دهه 2000 کندتر شده است. با این حال، طبق گفته گروه تحقیقاتی صنعت فناوری Omdia، این ممکن است چندان اهمیتی نداشته باشد، زیرا گمان می‌رود نسل بعدی آی‌پد پرو اپل روند جدیدی از لپ‌تاپ‌ها یا تبلت‌ها با مواد صفحه نمایش با اشباع بالا، کم مصرف و کنتراست فوق‌العاده بالا را ایجاد کند.

بنابراین، Omdia پیش بینی می کند که سایر OEM ها مجبور خواهند شد برای رقابت شروع به ساخت دستگاه های OLED کنند که بسیار قابل حمل تر از تلویزیون ها هستند. بر این اساس، مصرف‌کننده می‌تواند با گذشت زمان از طیف وسیع‌تری از تبلت‌ها یا لپ‌تاپ‌هایی با این شهرت برای تولید رنگ‌های غنی و مشکی‌های عمیق لذت ببرد.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین