پلی استیشن 6 ممکن است در سال 2028 وارد بازار شود

به گفته کارشناس Ampere Analysis Piers Harding-Rolls، سونی در پاسخ CMA خود به نسل بعدی کنسول پلی‌استیشن اشاره کرد که سال پیشنهادی عرضه آن اصلاح شده است. با این حال، او متوجه شد که سال انتشار ویرایش شده در قسمتی از سند قرار دارد که سونی در آن به از دست دادن دسترسی به Call of Duty پس از سال 2027 اشاره کرده است. جای تعجب نیست که نتیجه گیری او این است که سونی کنسول پلی استیشن 6 را پس از سال 2027 عرضه خواهد کرد. اگرچه این می تواند به این معنی باشد. 2029 یا 2030 نیز، طول عمر نسل های قبلی که قبلا ذکر شد باید قبل از در نظر گرفتن هر سال پس از 2028 در نظر گرفته شود.

کودروت نیستور
Codrut Nistor – نویسنده ارشد فناوری – 5719 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2013

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/PlayStation-6-might-arrive-in-2028.670433.0.html

در اوایل دوران مدرسه، از نوشتن و داستان ساختن متنفر بودم. یک دهه بعد، شروع به لذت بردن از آن کردم. از آن زمان، من چند مقاله آفلاین منتشر کردم و سپس به فضای آنلاین نقل مکان کردم، جایی که در وب سایت های بزرگی که از سال 2021 هنوز آنلاین هستند، مانند Softpedia، Brothersoft، Download3000 مشارکت کردم، اما همچنین برای چندین وبلاگ که ناپدید شده اند، نوشتم. در طول سال ها. من از سال 2013 با خدمه Notebookcheck سوار شده ام و قصد ندارم به این زودی آن را ترک کنم. عاشق کیبوردهای مکانیکی خوب، صدای وینیل و نوار، اما همچنین گوشی‌های هوشمند، سرویس‌های پخش و هنر دیجیتال.

کنسول های پلی استیشن سونی به نظر می رسد در هر نسل بیشتر دوام می آورد و نسل کنونی احتمالاً اولین نسلی خواهد بود که بیش از هشت سال باقی می ماند. دو نسل اول شش سال طول عمر داشتند، در حالی که دو نسل بعدی حدود هفت سال بودند. اگر آخرین شایعات صحت داشته باشند، پلی استیشن 5 حدود 9 سال در بازار خواهد بود.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

از آنجایی که سونی در مورد به‌روزرسانی ادعایی پلی‌استیشن 5 پرو و ​​کنسول‌های نسل بعدی سکوت می‌کند، فعلاً باید تمام موارد فوق را با کمال میل کنار گذاشت.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

Sony PlayStation 5 - God of War: Ragnarok Bundle (منبع: Sony)
Sony PlayStation 5 – God of War: Ragnarok Bundle (منبع: Sony)

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!