ویدیوی بازی Tears of the Kingdom توانایی‌های جدید لینک از جمله کاردستی را نشان می‌دهد

پیوند می‌تواند از جزایر آسمان بپرد (یا بیفتد) تا به زمین پایین بیفتد. این می‌تواند به بازیکنان این فرصت را بدهد که مناطق جدید را بررسی کنند و از ارتفاعی زیاد روی نقشه پرواز کنند. لینک همچنین می تواند سریع شیرجه بزند تا سریعتر به زمین برسد.

یادآوری می تواند حرکت اجسام سازگار را معکوس کند. در این ویدئو، آئونوما با یادآوری سنگی که از یک جزیره آسمانی سقوط کرده بود، این توانایی را نشان داد و به لینک اجازه داد از آن مانند یک آسانسور برای صعود به آسمان استفاده کند. از اینجا، آئونوما با پاراگلایدر به جزیره ای آسمانی رفت. جالب خواهد بود که ببینیم چه چیزهای دیگری را می توان به یاد آورد و چه تأثیراتی خواهد داشت.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Tears-of-the-Kingdom-gameplay-video-shows-off-Link-s-new-abilities-including-crafting.704013.0.htmlبرای کمک به بازیکنان در گذر از سرزمین جدید، لینک دارای بسیاری از توانایی های جدید است. ویدیوی گیم پلی چهار مورد از این موارد را به نمایش گذاشت: Recall، Fuse، Ultrahand و Ascend.

این دشمنان جدید روبات هایی به نام «ساختار» هستند. به نظر می رسد رفتاری شبیه به بوکوبلین های Breath of the Wild داشته باشند، از جمله اینکه به محض مشاهده لینک در حالت هشدار فریاد می زنند و سلاح های مشابهی مانند شمشیر، نیزه و سپر در دست دارند.