هواوی میت 50 پرو با دوربین عالی تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما 5G ندارد

متأسفانه، در بررسی ما از Huawei Mate 50 Pro، مشکلات سازنده آشکار می شود: از زمان ممنوعیت تجارت ایالات متحده علیه این شرکت، بسیاری از اجزای نرم افزاری و پتنت ها دیگر قابل استفاده نیستند، بنابراین پرچمدار فعلی باید بدون خدمات گوگل کار کند. مطمئناً، گالری برنامه بهتر و بهتر می شود و تقریباً تمام برنامه های مورد نیاز را در اختیار کاربران قرار می دهد، اما گاهی اوقات هشدارهای غیرضروری در مورد خطر فرضی دانلود یک برنامه از یک ارائه دهنده شخص ثالث می دهد.

گرمایش قوی و فشار ناشی از آن تحت بار قبلاً یک مشکل در نسخه قبلی بوده است و ثابت شده است که SoC جدید کوالکام قادر به تغییر آن نیست.

فلوریان اشمیت

من که در استرالیای منطقه ای بزرگ شدم، اولین بار در اوایل نوجوانی ام پس از شکستگی پایی که در یک مسابقه فوتبال (فوتبال) من را به طور موقت به یک سبک زندگی عمدتاً در داخل خانه محکوم کرد، با کامپیوتر آشنا شدم. به زودی پس از آن من در حال ساختن سیستم های خودم بودم. اکنون در آلمان زندگی می کنم و در سال 2014 به اینجا نقل مکان کردم و در آنجا فلسفه و انسان شناسی می خوانم. من به ویژه مجذوب این هستم که چگونه فناوری رایانه به طور اساسی و چشمگیر فرهنگ انسانی را تغییر داده است و چگونه به این کار ادامه می دهد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Huawei-Mate-50-Pro-impresses-with-great-camera-but-does-not-have-5G.669780.0.html

بنابراین چیزهای زیادی در مورد گوشی هوشمند هواوی وجود دارد. اگر می‌خواهید نگاه دقیق‌تری به مناسب بودن این گوشی هوشمند بیندازید، توصیه می‌کنیم بررسی دقیق ما از Mate 50 Pro را با تمام نتایج تست و جداول مقایسه آن بخوانید.