نوار صوتی JBL Bar 5.0 با Dolby Atmos به پایین‌ترین قیمت آمازون تا کنون رسیده است

ساندبارهای مقرون به صرفه برای دارندگان تلویزیون که مایلند به راحتی کیفیت صدای اغلب ناامیدکننده صفحه سینمای خانگی خود را ارتقا دهند، گزینه بسیار خوبی است. با این حال، برخی از این سیستم‌های سازگار با کیف پول، از برخی عملکردهای پیشرفته مانند پشتیبانی از Dolby Atmos یا عبور 4K از طریق HDMI برخوردار نیستند. خوشبختانه، JBL Bar 5.0 یکی از ساندبارهای ارزان‌تر است که این دو ویژگی را دارد.

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

انریکو فراهن
انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 2107 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021
به لطف تخفیف 50 درصدی، نوار صوتی Bar 5.0 به ارزان ترین قیمت تاریخ خود در آمازون رسیده است (تصویر: JBL)
به لطف تخفیف 50 درصدی، نوار صوتی Bar 5.0 به ارزان ترین قیمت تاریخ خود در آمازون رسیده است (تصویر: JBL)




منبع: https://www.notebookcheck.net/JBL-Bar-5-0-soundbar-with-Dolby-Atmos-drops-to-lowest-Amazon-price-ever.736195.0.html

مهمتر از همه، JBL Bar اکنون به یکی از پایین ترین قیمت های خود بازگشته است زیرا آمازون ساندبار 5.0 را با قیمت 199 دلار آمریکا با ارسال رایگان به فروش رسانده است. بر اساس این گزارش، این معامله به راحتی از پایین ترین سطح قبلی آمازون یعنی 230 دلار آمریکا عبور می کند شتر شتر، و با فروش بسیار محبوب اوایل امسال مطابقت دارد. خریداران بالقوه باید توجه داشته باشند که این سیستم مستقل شامل بلندگوهای فراگیر مجزا نمی‌شود، اما JBL Bar 5.0 از فناوری MutliBeam برای ایجاد صحنه صدای Dolby Atmos مجازی استفاده می‌کند.

JBL Bar 5.0 را به قیمت 199 دلار آمریکا در آمازون سفارش دهید

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین